2008年5月26日

謹記「伙計,走蔥」!

今朝收到 Fred 哥一篇文章。入面話,甲型肝炎禍首竟然係蔥!?突然間覺得自己唔食蔥係非常之正確。嘩咔咔咔咔咔咔…

以下係文章嘅轉貼。雖然我讀嘅係 Biochemistry,唔係 Microbiology,但係我都覺得生蔥喺處理上,真係好有機會唔乾淨。就好似通菜一樣,入面永遠洗唔到。如果菜嘅表面有傷口,啲污糟野走咗入去,就洗唔番出嚟。所以生食會食壞人,我覺得一啲都唔出奇。

除咗蔥之外,另一樣我唔食嘅蔬菜就係韭黃。要怪都係怪我小學老師。佢話啲韭黃係喺冇太陽嘅環境生出嚟,所以做唔到葉綠素,變成黃色。因為冇曬過太陽,植物會唔健康,而且會有蟲蟲。雖然之後我都冇證實過,但係就係因為咁,我就打死都唔食韭黃喇。

其實文章所提到嗰件事已經係好多年前嘅事。我相信只係個別事件。例如用啲唔乾淨嘅水去洗蔥。不過都叫得個知字啦。走蔥萬歲!哈哈哈哈哈…
謹記「伙計,走蔥」!
從來沒想過,但看起來,的確是有可能的...
最近數起A型肝炎的食品中毒事件,禍首竟然是青蔥。
青蔥最好別生吃,在顯微鏡下有好多噁心的虫虫。
沒錯,以前修MICROBIOLOGY 時,在顯微鏡下, 看過蔥管內有好多噁心的虫虫...蛋蛋...。
還有:香菜也是(常見大量 FUNGUS), 而且與香菜同保存的食物也會遭到染污 ,而且更噁''''。
所以奉勸愛生吃香菜、青蔥的兄弟姊妹們,先把牠燙死再吃!
飲食衛生青蔥最好別生吃。
中國人愛吃脆皮烤鴨,往往將脆皮烤鴨肉包著生的青蔥段裹著甜麵醬吃;吃炒米粉、貢丸湯、肉羹湯、麵湯、餛飩湯、火鍋料理、燒烤料理及魚肉料理時,也免不了要來點兒青蔥花提味。
中國人生吃青蔥的機會實在太多了,麵攤、火鍋店,各個餐廳的VIP房裡索性就擺一大碗青蔥花,讓消費者自行取用,但是,愛吃青蔥花的人在下箸前可得三思了,因為美國食品藥物管理局日前呼籲消費者注意,最近數起A型肝炎的食品中毒事件,禍首竟然是青蔥。
A型肝炎病毒是一種肝臟疾病,通常在感染A型肝炎病毒六週後會有症狀,輕微者是發燒、腹瀉、噁心、嘔吐、無食慾、腹痛、疲倦、皮膚變黃。嚴重者則引發為肝臟疾病。
美國食品藥物管理局建議消費者應將青蔥放入鍋中加蓋完全煮熟,或在烹 煮魚、肉類或其他料理放入青蔥時,也應將青蔥完全煮熟後再吃,以降低罹患A型肝炎的風險。
再提醒一次
A型肝炎---禍首竟然是:青蔥及香菜
美國食物管理局(FDA - U.S. FOOD AND DRUG ADMINISTRATION) 網站上所公佈的警告。
關於青蔥,最好不要生吃。 這是FDA的網站,可供參考。
http://www.cfsan.fda.gov/~dms/hep-aqa.html
FDA QUESTIONS AND ANSWERS ON HEPATITIS
A OUTBREAKS ASSOCIATED WITH EATING RAW OR UNDERCOOKED GREEN ONIONS



~ Lindberg

26 則留言:

  1. 咁恐怖 !?

    回覆刪除
  2. 我係蔥架~~~

    又唔係話好中好中意;

    不過我覺得有d野無左蔥真係無咁好食~~
    你就好啦...唔駛介~

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    香菜係唔係芫茜啊?

    蔥同芫茜都唔食得的話

    食雲南米線咪無咁好味囉~

    雖然話煮熟咗就OK

    不過咪等於食咗D屍落肚!!!!

    回覆刪除
  4. 唔... 冇咩特別喜好, 有又得冇又得, 呵呵~ 好彩姐~

    回覆刪除
  5. elma 姐姐上午8:00

    講到咁恐怖,以後買菜都唔駛叫阿嬸送多粿蔥囉~~
    Ardy :

    咁恐怖 !?

    回覆刪除
  6. 唔關我事, 不嬲都唔青既~呵呵!

    不過記得好好用乾淨的水~洗節瓜!呵呵

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    我都鍾意食葱花嫁,嗚~嗚~
    咁我又想問下呢,食其他生的蔬菜會唔會都有呢個問題?我好鍾意食caesar salad 嫁 :s

    回覆刪除
  8. 莎莉蛋糕上午8:00

    白雪 : 我係蔥架~~~又唔係話好中好中意;不過我覺得有d野無左蔥真係無咁好食~~你就好啦...唔駛介~

    我都係呀,加d蔥香口d好食d架嘛....乜原來咁dirty架....

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    咁恐怖 !?


    個別事件啫。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我係蔥架~~~

    又唔係話好中好中意;

    不過我覺得有d野無左蔥真係無咁好食~~

    你就好啦...唔駛介~


    咁喺街到食又真係唔知人洗成點。不過出得街食就預咗㗎啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    香菜係唔係芫茜啊?

    蔥同芫茜都唔食得的話

    食雲南米線咪無咁好味囉~

    雖然話煮熟咗就OK

    不過咪等於食咗D屍落肚!!!!


    香菜應該係芫茜。
    唉… 正所謂眼不見為乾淨。其實大家日日都唔知食幾多啦!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔... 冇咩特別喜好, 有又得冇又得, 呵呵~ 好彩姐~


    我就打死都唔食。好怕嗰種質地同味道。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    elma 姐姐 :

    講到咁恐怖,以後買菜都唔駛叫阿嬸送多粿蔥囉~~


    想食咪洗乾淨啲囉。我估 FDA 講嗰次,可能係用咗啲好污糟,或者用洗過海鮮嘅水去洗。或者係買魚加條蔥,條蔥冇洗就攞去食。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    唔關我事, 不嬲都唔青既~呵呵!

    不過記得好好用乾淨的水~洗節瓜!呵呵


    我不嬲都洗得好乾淨㗎啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我都鍾意食葱花嫁,嗚~嗚~

    咁我又想問下呢,食其他生的蔬菜會唔會都有呢個問題?我好鍾意食caesar salad 嫁 :s


    我覺得問題唔大。因為啲菜嘅表面可以洗得到。而且我地啲食水都好乾淨,應該冇問題。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我都係呀,加d蔥香口d好食d架嘛....乜原來咁dirty架....


    嘩哈哈哈!等我嚇到所有人都好似我咁唔食蔥先!哈哈哈!

    回覆刪除
  17. QQ 媽咪上午8:00

    嘩。。你唔講都唔知添﹐好嚇人o者~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    嘩。。你唔講都唔知添﹐好嚇人o者~


    其實好多食物處理得唔好都好麻煩㗎啦。

    回覆刪除
  19. wingwing上午8:00

    我最憎是蔥了 !

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我最憎是蔥了 !


    哈哈哈!我地志同道合!

    回覆刪除
  21. depends 你洗唔洗得乾淨jei, 其他蔬菜洗得唔乾淨都會出事la e.g.有虫虫, 有沙石, 如果蔥唔可以生吃,咁沙律唔通要灼熟來吃???

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    depends 你洗唔洗得乾淨jei, 其他蔬菜洗得唔乾淨都會出事la e.g.有虫虫, 有沙石, 如果蔥唔可以生吃,咁沙律唔通要灼熟來吃???


    都係嗰句啦。個別事件。不過啲蔥通心,如果入面有污糟野,又真係會比地其他蔬菜難洗。加上唔同其他可以生食用蔬菜,我相信唔會種得有乜要求。

    回覆刪除
  23. 莎莉蛋糕上午8:00

    咁蔥油丙咁好食,你食唔食呀?仲有菜肉水餃雲吞(用韭菜整架)呢....我唔會唔會架.....

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    咁蔥油丙咁好食,你食唔食呀?仲有菜肉水餃雲吞(用韭菜整架)呢....我唔會唔會架.....


    俾妳睇穿咗!我唔食蔥,但係食蔥油餅!死未!不過啲蔥要夠熟我先食。太生啲味同質地頂唔順!
    韭菜餃都係頂唔順。嘻嘻…

    回覆刪除
  25. 嘩, 食蔥原來咁大劑ga, 好在我都唔食姐...嘻嘻

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嘩, 食蔥原來咁大劑ga, 好在我都唔食姐...嘻嘻


    英雄所見略同!哈哈哈!

    回覆刪除