2008年5月7日

Ernie 的生日(下集)

繼《初會小情人》,今期下集有更多當日的照片。

「邊個篤我?」

「Ernie 哥哥囉!乜 Johnson 叔叔影到您成個飽咁㗎?」


Jayson 表現得非常無奈…

「我話過唔會俾人篤我條口水肩!」


「彤彤妹妹,妳有乜想同我講呀?」

「錫錫…」


「爸爸,妹妹要錫我呀!我好保守㗎嘛!唔係咁隨便俾人錫㗎!嗚嗚…」


「爸爸,Jayson 哥哥怕醜呀!」

「女呀,妳要有番少少矜持先得㗎嘛!見人地靚仔就咀埋去喇?」

「嘻嘻…」


「阿仔,妹妹肯錫您咪執到囉!喊咩呢?」

Johnson 叔叔(彤彤的爸爸)一個人要娛樂兩位小朋友。厲害厲害!




~ Lindberg

22 則留言:

  1. 人地屋企...真係好~~~大~~~喎!

    第三四五張影得好靚呀(我覺得), 第五張仲有深淺效果添~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    人地屋企...真係好~~~大~~~喎!

    第三四五張影得好靚呀(我覺得), 第五張仲有深淺效果添~


    係 Club House 嚟㗎!不過佢屋企都好大!

    回覆刪除
  3. 哈哈,彤彤同Jayson都好可愛* ^^

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨 :

    哈哈,彤彤同Jayson都好可愛* ^^


    多謝多謝!考完 AL,希望可以睇番妳寫多啲野,影多啲相啦!

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    兩小無猜,好可愛啊~
    彤彤整喊Jayson就笑,好似要專登整蠱Jayson咁,好攪笑,好鬼馬!
    Jayson影相都咁kawaii,見到真人肯定...攪到杏子ee好鬼想攬吓你呀衰鬼!

    回覆刪除
  6. 好kawaiiiiiiiii丫d bb~~~~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    兩小無猜,好可愛啊~

    彤彤整喊Jayson就笑,好似要專登整蠱Jayson咁,好攪笑,好鬼馬!

    Jayson影相都咁kawaii,見到真人肯定...攪到杏子ee好鬼想攬吓你呀衰鬼!


    我第二時幫 Jayson 做生日預埋妳一家呀!到時我地咪可以互玩對方個仔囉!哈哈哈!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    好kawaiiiiiiiii丫d bb~~~~


    所有 BB 都可愛啦!嘻嘻…

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    兩小無猜,得閒出多D來呀 ! 增進感情啊 !

    回覆刪除
  10. Mrs. Kwok上午8:00

    彤彤咁開心, 反而jason就好想喊咁款, jason做乜野咁曳曳呀?

    回覆刪除
  11. 莎莉蛋糕上午8:00

    我最鍾意第4張,想錫錫好兩小無呀,第日佢地大個左睇番唔知會點呢?

    回覆刪除
  12. 公關Patsy上午8:00

    JAYSON仔~

    你有可愛的彤彤陪你

    你都喊咁口

    係咁扭眼瞓啊??

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    兩小無猜,得閒出多D來呀 ! 增進感情啊 !


    哈哈!睇下點啦。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Mrs. Kwok :

    彤彤咁開心, 反而jason就好想喊咁款, jason做乜野咁曳曳呀?


    佢個傻豬豬怕醜嘛。

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我最鍾意第4張,想錫錫好兩小無呀,第日佢地大個左睇番唔知會點呢?


    我都好鐘意嗰張。個樣好搞笑!哈哈哈!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    JAYSON仔~

    你有可愛的彤彤陪你

    你都喊咁口

    係咁扭眼瞓啊??


    阿仔想要堀北真希或者長澤正美都得!哈哈哈!
    係呀,佢有少少怕醜同少少眼瞓啦!

    回覆刪除
  17. 好可愛牙!!

    幾時俾我錫番啖牙jayson?haha

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    zita :

    好可愛牙!!

    幾時俾我錫番啖牙jayson?haha


    你地全部考晒試啦!有時間咪約我同阿托囉!

    回覆刪除
  19. Lindberg :所有 BB 都可愛啦!嘻嘻…
    咁又係, 包括mavis都好可愛~~~ 呵呵~~~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    咁又係, 包括mavis都好可愛~~~ 呵呵~~~


    Mavis 當然係一個大可愛啦!

    回覆刪除
  21. 彤彤個樣好似笑緊jayson bor..

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    彤彤個樣好似笑緊jayson bor..


    係唔係衰衰咁呢?

    回覆刪除