2008年5月3日

半歲的禮物

因為見 Jayson 那麼喜歡看 Barney,所以我便用半歲生日為借口,買了隻 Barney 毛公仔給他。原來除了我之外,Ardy 叔叔也買了樣玩具給 Jayson。

Toy, Barney


Ardy 叔叔的玩具有音樂又有燈光。雖然要他把星星穿進去是還沒有可能,但拿著星星放入口,就容易不過。多謝 Ardy 叔叔!


因為 Jayson 大部份時間都在婆婆家,所以兩件玩具都留在那裡總他玩吧。



~ Lindberg

21 則留言:

  1. 個星星玩具好令喎!!! 我都冇見過既...
    其實買玩具俾小朋友唔使藉口架, 係買你既玩具先要藉口架咋, 哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    係呀係呀,買玩具俾阿仔要藉口嫁咩?我一心情唔好,就會去retail therapy,以前就會買衫買鞋,而家就係買玩具俾阿仔,買完心情就會非常暢快,HAHA!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    星星玩具好得意, 未見過呀 !唔知係邊到買呢 ???

    回覆刪除
  4. 好似kidad玩得開心d bor~

    回覆刪除
  5. 好羨慕呀~姐姐都想要玩具呀!hahaa

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    個星星玩具好令喎!!! 我都冇見過既...

    其實買玩具俾小朋友唔使藉口架, 係買你既玩具先要藉口架咋, 哈哈~~~


    可能自己搵慣借口先有得買玩具啦。嘻嘻嘻…

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    係呀係呀,買玩具俾阿仔要藉口嫁咩?我一心情唔好,就會去retail therapy,以前就會買衫買鞋,而家就係買玩具俾阿仔,買完心情就會非常暢快,HAHA!


    嘩!Retail Therapy 好容易大出血喎。我地哩啲地貧人,真係冇乜血可以出囉喎。哈哈哈!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    星星玩具好得意, 未見過呀 !唔知係邊到買呢 ???


    個袋係 Sogo,我估 Ardy 叔叔喺嗰到買呱…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    好似kidad玩得開心d bor~


    如果 Ardy 叔叔送部 PS3,我玩得仲開心呀!嘩卡卡卡卡卡卡…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    好羨慕呀~姐姐都想要玩具呀!hahaa


    唔好同我個仔爭玩具呀!哈哈哈!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    小勒 :好羨慕呀~姐姐都想要玩具呀!hahaa
    唔好同我個仔爭玩具呀!哈哈哈!你呢個老豆~唔得甘小器的!hahaa~應該借以機會教小節瓜分享的美德呀!

    回覆刪除
  12. Lindberg :

    個袋係 Sogo,我估 Ardy 叔叔喺嗰到買呱…


    係呀o係 SOGO 買o架... :D

    回覆刪除
  13. 果個星星玩具toy us us 都有得賣ga, 我個女都有一個, 佢又係6個月開始玩, 1 歲多d特然間有一日先玩到將個星星放返入去, 之前咪又係當牙膠咁咬>

    回覆刪除
  14. 話時話, 大家知唔知點解d小朋友咁鍾意barney, 我個女bb果陣show 都唔show, 哩個月開始日日要呀賓播, 仲要每日睇3次, 攪到呀賓都要同我投訴話好悶呀, 我個friend個女要佢亞媽買$390一將飛去睇barney歌舞tim 呀, 人地每四年來一次, 佢個女死話要下個月再睇, 你話係咪中毒...至攪笑我呀爸問我綠色果隻係咪crocodile, 我就估係恐龍la...

    回覆刪除
  15. jayson多左好多頭髮呀!

    佢前面個一撮頭髮好得意 =)
    下次我想見到佢正面!!!

    姐姐我宜家好忙...唯有日日0係blog 追睇jayson近況,見到jayson不經不覺半歲大,原來我都見證緊佢既成長~!
    好期待jayson既一歲生日~
    祝jayson 半歲生日快樂!=)

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    你呢個老豆~唔得甘小器的!hahaa~應該借以機會教小節瓜分享的美德呀!


    妳講得啱喎。小朋友要 share 呀嘛。係我唔啱!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    係呀o係 SOGO 買o架... :D


    我幾醒!嘩哈哈哈哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    話時話, 大家知唔知點解d小朋友咁鍾意barney, 我個女bb果陣show 都唔show, 哩個月開始日日要呀賓播, 仲要每日睇3次, 攪到呀賓都要同我投訴話好悶呀, 我個friend個女要佢亞媽買$390一將飛去睇barney歌舞tim 呀, 人地每四年來一次, 佢個女死話要下個月再睇, 你話係咪中毒...至攪笑我呀爸問我綠色果隻係咪crocodile, 我就估係恐龍la...


    其實我都幾鐘意睇。有歌有舞,顏色鮮豔,又有教育意義,幾好睇呀!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    jayson多左好多頭髮呀!

    佢前面個一撮頭髮好得意 =)

    下次我想見到佢正面!!!

    姐姐我宜家好忙...唯有日日0係blog 追睇jayson近況,見到jayson不經不覺半歲大,原來我都見證緊佢既成長~!

    好期待jayson既一歲生日~

    祝jayson 半歲生日快樂!=)


    佢前面嗰一撮頭髮真係幾搞笑㗎。
    我都不知不覺寫咗佢咁耐啦…

    回覆刪除
  20. happy 6 months birthday!!!

    jayson多左好多頭髮啦...

    anson : jayson哥哥你食咩黎呀? 分享下好喎~~
    係囉...點解小朋友咁中意呢隻紫色古怪龍既呢?

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    happy 6 months birthday!!!

    jayson多左好多頭髮啦...

    anson : jayson哥哥你食咩黎呀? 分享下好喎~~

    係囉...點解小朋友咁中意呢隻紫色古怪龍既呢?


    多謝!
    咪又係得幾條毛仔!
    如果妳有睇,就會發現佢地真係好勁!又跑又跳,揸小型賽車都得!

    回覆刪除