2008年5月5日

完美的早餐:納豆飯

尋日見雪櫃有碗隔夜飯,再加埋先前買嘅納豆,正好叮熱啲飯嚟做碗納豆飯做早餐!

納豆飯

我成日都覺得,如果早餐有碗飯食,係一件好幸福嘅事。
納豆哩種日式食品,唔係人人都鐘意食。滑潺潺,發酵嘅味道又怪怪的。好多年青嘅日本人都唔係好鐘意食。不過我就好鐘意。除咗營養豐富之外:
跟據 Wikipedia 所講:納豆是日本常見的傳統發酵食品,由黃豆通過納豆菌(枯草桿菌)發酵製成,具有黏性,不僅保有黃豆的營養價值、富含維生素K、提高蛋白質的消化吸收率,更重要的是發酵過程產生了多種生理活性物質,具有溶解體內纖維蛋白及其他調節生理機能的保健作用。
我就係鐘意佢滑潺潺。就好似有啲人鐘意食榴槤或者臭豆腐一樣,旁人可能唔明白,不過鐘意就係鐘意。
第一次食納豆,應該係喺:
Bee Japanese Curry Shop
地址:銅鑼灣謝斐道524號地下
電話:2838 9633
當時佢有個納豆吞拿魚碎飯。膽粗粗叫咗個嚟食,之後就愛上咗。但係可能因為冇乜人會叫,所以佢地之後就刪除咗。可惜…可惜…

而去日本旅行我就最開心,因為朝朝都可以食納豆撈飯。

依家如果屋企會連續煮幾日飯,我都會買一包三盒嘅納豆番去撈飯食。

北海道納豆

通常每盒入面都有一兩包汁。今次我買哩盒就有包醬汁同芥辣。

北海道納豆

真係好滑潺潺㗎!

北海道納豆

將兩包野倒落去之後攪勻,然後放上飯到。攪之時其實都幾核突,好似一堆黏液咁。據說(將太的壽司),如果不停攪,就可以變番一粒粒。以生化角度嚟講,應該做得到。我曾經試過用九牛二虎之力去攪,越攪越核突。不過我相信再攪落去應該得,但係最後都係放棄咗。

如果有蔥花可以加幾粒,仲好味!就算連唔食蔥嘅我都會食呀!最後伴幾片紫菜,最美滿嘅早餐莫過於此。

納豆飯




~ Lindberg

30 則留言:

  1. 哇~~好嘔心呀!!想不到你好呢味野..同我家那個喜歡腐乳拌飯的有咩分別~>_

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    豆類我都幾喜歡呀, 不過納豆就好少吃, 少之更少啊 !

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    哇~~好嘔心呀!!想不到你好呢味野..同我家那個喜歡腐乳拌飯的有咩分別~>_


    有分別!仲核突啲囉!哈哈哈!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    豆類我都幾喜歡呀, 不過納豆就好少吃, 少之更少啊 !


    我食咗之後會上癮!

    回覆刪除
  5. 我好鍾意食一粒粒的麵豉

    之但係納豆就怕怕啦~

    多年前曾係吉之島買過一盒納豆返屋企

    攪果陣已經覺得非常核突

    一食落口...

    嘩... 頂唔順

    嘔到嘔唔切 最後成盒倒晒

    回覆刪除
  6. 原來jayson爸中意食〔五更飯〕既...
    未食過納豆啊~~

    回覆刪除
  7. 我都未食過納豆喎...

    回覆刪除
  8. 櫻杏子上午8:00

    好另類的愛好~
    我寧願揀腐乳撈飯…
    我食過一次納豆,之後就唔敢再掂了@.@

    回覆刪除
  9. J師奶上午8:00

    ~@_@~

    好臭呀

    節瓜俠有冇怕左你?

    唔駛大戰啦, 你一出納豆, 嬴左!

    回覆刪除
  10. meikimeiki上午8:00

    未睇字先睇相...

    我仲以為係茄汁豆添.... =_=...
    納豆真係未食過

    淨係知道大雄同埋小丸子都唔中意食

    哈哈

    回覆刪除
  11. 估唔到你鐘意食納豆, 我見到都怕怕

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我好鍾意食一粒粒的麵豉

    之但係納豆就怕怕啦~

    多年前曾係吉之島買過一盒納豆返屋企

    攪果陣已經覺得非常核突

    一食落口...

    嘩... 頂唔順

    嘔到嘔唔切 最後成盒倒晒


    真係唔係人人鐘意食。不過我見鐘意食嗰啲人就好鐘意囉。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    原來jayson爸中意食〔五更飯〕既...

    未食過納豆啊~~


    如果妳會食滑潺潺野,可以一試!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我都未食過納豆喎...


    其實我發現日本人都幾鐘意食滑潺潺嘅野。人一世,物一世,可以一試。唔鐘意食唔好搵我!哈哈哈!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    好另類的愛好~

    我寧願揀腐乳撈飯…

    我食過一次納豆,之後就唔敢再掂了@.@


    我今晚都係有腐乳餸飯!好味!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    J師奶 :

    ~@_@~

    好臭呀

    節瓜俠有冇怕左你?

    唔駛大戰啦, 你一出納豆, 嬴左!


    唔係好臭啫。Jayson 媽都鐘意食㗎。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    meikimeiki :

    未睇字先睇相...

    我仲以為係茄汁豆添.... =_=...

    納豆真係未食過

    淨係知道大雄同埋小丸子都唔中意食

    哈哈


    陣發酵味真係有少少怪。唔係人人鐘意㗎。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    估唔到你鐘意食納豆, 我見到都怕怕


    係呀!我真係幾鐘意食。可能係因為知道營養高呢。食咗人都醒啲!

    回覆刪除
  19. 嘩!

    你咁樣講令我好慚愧喎!

    我真係朝朝食飯架~

    我次次起身一見到d飯我都唔想食...

    成日0係我媽媽面前嘀嘀咕咕....
    不過我宜家見到d納豆..都唔係好想食...................

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    嘩!

    你咁樣講令我好慚愧喎!

    我真係朝朝食飯架~

    我次次起身一見到d飯我都唔想食...

    成日0係我媽媽面前嘀嘀咕咕....

    不過我宜家見到d納豆..都唔係好想食...................


    嘩!妳媽媽朝朝煮飯咁好?!真幸福!妳真係要跟妳媽媽學習下啦!

    回覆刪除
  21. 你...你...你....竟然喜歡食納豆.一睇到就令我想起婦豆既味啦.

    回覆刪除
  22. 莎莉蛋糕上午8:00

    我唔怕滑潺潺,但又無勇氣買嚟食,你知啦如果真係唔好食丟咗佢好浪費嘛~

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    你...你...你....竟然喜歡食納豆.一睇到就令我想起婦豆既味啦.


    嘻嘻… 好似我都未識到一個鐘意食納豆嘅人(除咗 Jayson 媽之外)。

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    我唔怕滑潺潺,但又無勇氣買嚟食,你知啦如果真係唔好食丟咗佢好浪費嘛~


    有機會去日本玩,啲早餐自助餐一定有。到時咪可以試下囉!

    回覆刪除
  25. 節瓜俠...個爸.我宜家介紹你識, 你地2位blog友同一時間都介紹納豆, 我仲以為你地2個係一家人.

    http://darkchocolate057.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1142634

    回覆刪除
  26. Mrs. Kwok上午8:00

    WAKAKA~~~又會真係咁橋於同一日一齊post納豆, 仲要係同一牌子納豆添, 真的好巧合呀, 哈哈....謝謝阿Jo的介紹,

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    節瓜俠...個爸.我宜家介紹你識, 你地2位blog友同一時間都介紹納豆, 我仲以為你地2個係一家人.

    http://darkchocolate057.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1142634


    咁邪?!唔信!
    又真係喎… 哈哈哈!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Mrs. Kwok :

    WAKAKA~~~又會真係咁橋於同一日一齊post納豆, 仲要係同一牌子納豆添, 真的好巧合呀, 哈哈....謝謝阿Jo的介紹,


    又真係咁啱嘅!歡迎光臨!

    回覆刪除
  29. 嘩終乳有志同道合既人. 我勁中意食納豆.成日係jusco買1set3合返屋企, dry 撈黎食....
    成日比人話臭﹐ 核凸﹗

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    biumui :

    嘩終乳有志同道合既人. 我勁中意食納豆.成日係jusco買1set3合返屋企, dry 撈黎食....

    成日比人話臭﹐ 核凸﹗


    歡迎光臨!
    邊到會臭呀?就咁食我都會,不過都係鐘意撈飯多啲。

    回覆刪除