2008年5月9日

好煩好煩

近排都唔知行乜衰運。公司啲野好煩,屋企(與 Jayson 母子無關)仲煩。一個頭變成兩個大(原本已經夠大啦!)。唉…

我個人好衰。個腦唔可以唔諗野。遇到任何野,個腦就會全速前進,左諗右諗,四方八面咁諗,搵出所有可能性。咁樣做,當然係有佢嘅好處。但係有時諗多咗,非常吃力。可知用腦所需嘅能量,同短跑差不多。不過又唔見我瘦喎!唉…

而公司近排都係行衰運。今晚開咗成晚會(聽日繼續),傾咗好多野。雖然有啲「講就易」嘅感覺,不過都總好過乜都唔做。不過最大鑊都係個大廚俾「廉記」請去飲咖啡!我百份百相信佢唔會出蠱惑,收人回佣。但鬼叫我地其中一個大供應商出咗事,身為話事人,當然要俾召見啦。一個字:煩。點解啲人唔可以老老實實做野呢?今次好似幾多人俾召見。相信遲啲頭條會見到。

第一次接觸「廉記」,感覺佢地啲態度好差。可能係工作需要,一味講惡。唔好問,叫你俾就俾。同收數佬差不多。唉… 不過話時話,前排遇過啲軍裝警察叔叔。非常好禮貌,而且 EQ 好高。見到有啲好似佢地咁嘅人去維持香港治安,心都覺得好啲。

我睇我都要盡快去搵一搵車公爺爺,叫佢幫我轉個運先!



~ Lindberg

10 則留言:

  1. relax~~~

    有得諗即係仲有計, 好過諗都無得諗走頭無路;

    〔一錫解千煩〕,錫多d jayson同jayson媽啦,心情會好好多架~~

    回覆刪除
  2. 問題一定會解決~

    放心~

    如果想求個心安 去車公廟行一圈都好

    不如星期日或星期一假期去一下

    順道同JAYSON母子郊遊一下~

    人都會開心D~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    relax~~~

    有得諗即係仲有計, 好過諗都無得諗走頭無路;

    〔一錫解千煩〕,錫多d jayson同jayson媽啦,心情會好好多架~~


    好啦!聽妳話啦。不過唔係佢地錫番我咩?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    問題一定會解決~

    放心~

    如果想求個心安 去車公廟行一圈都好

    不如星期日或星期一假期去一下

    順道同JAYSON母子郊遊一下~

    人都會開心D~


    可能下星期去啦。不過嫲嫲話唔好帶 Jayson 去喎。細路仔唔好去拜神住喎。

    回覆刪除
  5. 唉我工司度都好煩...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    唉我工司度都好煩...


    我地快啲搵啲野搞,殺佢一條血路啦!

    回覆刪除
  7. 做呢行個利錢咁大, 好多人真係有檯底交易都唔奇, 清者自清吧

    回覆刪除
  8. 櫻杏子上午8:00

    生果報今日有單「飲食業反貪大風暴」,莫非就係呢單?真係幾大鑊喎 @@

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    做呢行個利錢咁大, 好多人真係有檯底交易都唔奇, 清者自清吧


    唉… 都唔知怪邊個好。怪老板俾唔起錢,請啲有誠信嘅人囉…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    生果報今日有單「飲食業反貪大風暴」,莫非就係呢單?真係幾大鑊喎 @@


    正是!好彩今日冇見人返唔到工。哈哈哈!

    回覆刪除