2008年5月2日

夢貓 DS

先兩日喺 Youtube 睇到個 NDS 嘅新遊戲介紹。個遊戲叫《夢貓 DS》,我估同《任天狗》差不多,不過養貓仔。見到啲貓仔咁可愛,立即叫 Jayson 媽一齊睇。開頭都冇乜野,但睇睇下,見佢雙眼紅晒就知出事。跟住我都出埋事…


(啲貓仔真係好可愛呀!)

威威,我地好掛住您呀。您做乜唔嚟搵我地呀?發夢嚟陪下我地啦,好唔好?

妹妹都好掛住妳呀。以前有您同佢玩「包剪揼」,依家成日一個人喺屋企好悶㗎嘛。雖然個傻妹好嘈,不過我地會錫佢多啲㗎啦,您放心啦。


Wulu 今朝去咗您到啦。您要幫 Wetor 哥哥,好好照顧佢呀。乖仔,我地好愛您呀!



~ Lindberg

沒有留言:

張貼留言