2008年5月13日

我要站起來!

「阿仔,您覺唔覺得自己有啲問題呀?」

「咩呀?」

「您好似身都唔係好識反,仲乜先學人企呀?」


「爸爸,咁我問您喇。您會唔會喺張床上面反來反去呀?」

「Err...」

「咁咪係囉!企下有乜問題喎!」

果然跟醫生說的一樣,冬天出世的小朋友,果然比較懶。

這幾天發覺 Jayson 雙腿越來越有力,所以便讓他站起來試一試。如果有些東西讓他扶著,他可以站五分鐘左右。好叻!

這是否叫做:「未學反,先學企」呢?

近排跟 Jayson 拍了幾張幾搞笑的相片。還因應雪姑的要求,影了一堆魚眼相,不過那些還要等沖晒。先看一些上星期和這個假期所拍的幾張相片。

《坐著扮可愛》


《看街》


《傻笑》


《兩姊弟在看書》




~ Lindberg

27 則留言:

  1. JAYSON唔係懶, 係精啫!

    笨人(你)出口~

    精人(臣臣)出腳呀嘛~~

    JAYSON好似企定定比你打屁股咁~~哈哈哈哈哈哈~~

    《傻笑》果張...jayson係咪有酒粒呀?

    好想睇魚眼相呀~~

    我最近發現有software可以後加魚眼效果架...!!

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    嘩!Jayson好厲害!企到5分鐘!茄茄都係企到十幾秒咋~

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    白雪 :

    jayson係咪有酒粒呀?
    係呀,我都見到呀!Jayson係唔係似媽咪?小酒窩,迷死人~

    回覆刪除
  4. wa...傻笑果個圓頭得意樣好似你呀咩你仲有keep 住件O CAMP 衫呀, 我都係早2年洗到穿lone 先掉ja.

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    JAYSON唔係懶, 係精啫!

    笨人(你)出口~

    精人(臣臣)出腳呀嘛~~

    JAYSON好似企定定比你打屁股咁~~哈哈哈哈哈哈~~

    《傻笑》果張...jayson係咪有酒粒呀?

    好想睇魚眼相呀~~

    我最近發現有software可以後加魚眼效果架...!!


    妳好野!話我笨!
    佢都未企得好穩。所以個屁股仔咪好好笑囉!
    Jayson 不嬲都有粒大酒粒啦!
    魚眼相仲晒緊。等多幾個鐘啦!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    嘩!Jayson好厲害!企到5分鐘!茄茄都係企到十幾秒咋~


    有野俾佢玩就企得耐啲。而且公公成日叫佢企,所以日子有功。

    回覆刪除
  7. Lindberg : 妳好野!話我笨!佢都未企得好穩。所以個屁股仔咪好好笑囉!Jayson 不嬲都有粒大酒粒啦!魚眼相仲晒緊。等多幾個鐘啦!
    我係幾好野架~~呵呵~~咁你寧願你笨定jayson精丫?

    回覆刪除
  8. elma 姐姐上午8:00

    嘩!我見到Jayson 強而粗壯嘅小腿,好犀利呀!
    Lindberg :

    櫻杏子 :嘩!Jayson好厲害!企到5分鐘!茄茄都係企到十幾秒咋~
    有野俾佢玩就企得耐啲。而且公公成日叫佢企,所以日子有功。

    回覆刪除
  9. 犀利呀jayson!{拍晒手掌}

    唔識「反」識「企」係天才既表現哈哈哈!!!

    仲要企到咁耐!!{由心既敬畏}^^~

    但照睇張相...佢d腳力又真係幾得喎!

    節瓜俠果然係"名不虛傳"!!

    {節瓜未煮熟之前係硬架~}XDDDD
    JAYSON咁快就學人睇書喇@@

    果然比我好學 = ="
    p.s.「冬天出世的小朋友,果然比較懶。」

    唔好意思,我都係冬天出世架XDDD

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    係呀,我都見到呀!Jayson係唔係似媽咪?小酒窩,迷死人~


    似足媽媽,不過我地兩個都冇真酒窩喎…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    wa...傻笑果個圓頭得意樣好似你呀咩你仲有keep 住件O CAMP 衫呀, 我都係早2年洗到穿lone 先掉ja.


    當然仲係到啦,我地整嗰喎!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我係幾好野架~~呵呵~~咁你寧願你笨定jayson精丫?


    好好好… 咁我笨啦!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    elma 姐姐 :

    嘩!我見到Jayson 強而粗壯嘅小腿,好犀利呀!


    「Auntie」 Elma,節瓜腿的而且確幾勁呀!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    犀利呀jayson!{拍晒手掌}

    唔識「反」識「企」係天才既表現哈哈哈!!!

    仲要企到咁耐!!{由心既敬畏}^^~

    但照睇張相...佢d腳力又真係幾得喎!

    節瓜俠果然係"名不虛傳"!!

    {節瓜未煮熟之前係硬架~}XDDDD

    JAYSON咁快就學人睇書喇@@

    果然比我好學 = ="

    p.s.「冬天出世的小朋友,果然比較懶。」

    唔好意思,我都係冬天出世架XDDD


    傻㗎妳?!哈哈哈!
    有妳哩個版,咁就出事啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  15. 企比鋰魚翻身消耗的能量較少,難度又低! jayson計過的~傻老豆少擔心啦!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 : 企比鋰魚翻身消耗的能量較少,難度又低! jayson計過的~傻老豆少擔心啦!妳又講得好啱喎… 嘻嘻…

    回覆刪除
  17. QQ 媽咪上午8:00

    Jayson 仔好厲害wor﹐對節瓜腳好有力呀﹗Lin 爸唔使太擔心﹐個個BB 發展都唔一樣﹐有D 學會呢樣先﹐但有D 就偏偏又試個樣先﹐只係遲同早既問題o者。相信Jayson 好快就學會所有標準動作o架喇﹗

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    Jayson 仔好厲害wor﹐對節瓜腳好有力呀﹗Lin 爸唔使太擔心﹐個個BB 發展都唔一樣﹐有D 學會呢樣先﹐但有D 就偏偏又試個樣先﹐只係遲同早既問題o者。相信Jayson 好快就學會所有標準動作o架喇﹗


    日日都唔同,有時氹到你好開心,有時就玩死你。尋晚佢又嚇親佢媽媽。哈哈哈!

    回覆刪除
  19. 白雪 :

    JAYSON唔係懶, 係精啫!笨人(你)出口~精人(臣臣)出腳呀嘛~~JAYSON好似企定定比你打屁股咁~~哈哈哈哈哈哈~~《傻笑》果張...jayson係咪有酒粒呀?好想睇魚眼相呀~~我最近發現有software可以後加魚眼效果架...!!
    係?? 可以教我嗎?

    回覆刪除
  20. 企o係度回眸一笑...oh...he's killing me~~~~

    回覆刪除
  21. Mrs. Kwok上午8:00

    jayson 好可愛呀, 好想睇下d魚眼相呢~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    企o係度回眸一笑...oh...he's killing me~~~~


    佢冧死咗佢父母啦…

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Mrs. Kwok :

    jayson 好可愛呀, 好想睇下d魚眼相呢~


    嚟緊!

    回覆刪除
  24. Maggie :

    係?? 可以教我嗎?
    好...不過我都唔識...都係聽人講....我WEEKEND試左會POST出黎再大家SHARING...

    回覆刪除
  25. wingwing上午8:00

    嘩 ! 咁快可以企得咁定呀 ! 雖然要扶住都不錯了 !

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好...不過我都唔識...都係聽人講....我WEEKEND試左會POST出黎再大家SHARING...


    我都想學下呀!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘩 ! 咁快可以企得咁定呀 ! 雖然要扶住都不錯了 !


    隻腳真係幾有力。平均都就得囉。

    回覆刪除