2007年3月10日

阿蘇效應

你估下我排隊買乜。


答案係: 雞蛋仔!

前一排見阿蘇係有線「一粒鐘真人蘇」到講雞蛋仔。佢聽聽眾講,去到西灣河太安樓檔雞蛋仔試下,阿蘇話仲好食過北角好出名嗰檔。我對檔野都有啲印象,不過未食過。尋晚諗住去試下。

見俾阿蘇講過都知會出事,但係無諗過咁出事!覺得阿蘇簡直有啲似美國個 Oprah Winfrey 一樣!


足足等咗我半個鐘!救命!

哥仔好明顯做到踢晒腳。比起阿蘇個節目入面(相信係上年拍落),多咗個幫手,多咗部電爐,貴咗一蚊!哈!前後排緊隊嘅朋友,同周圍啲路人都細細聲講,呢檔咪阿蘇介紹嗰檔囉。阿蘇好野!

雖然貴咗一蚊,都只係七蚊一份。格仔餅同價。

哥仔好好手尾,收完人地錢會抹手先整野食。個幫手就差啲。佢專責做格仔餅,不過就“呢啡”啲。

我好想同哥仔吹兩句水。但係佢真係太忙啦!兩隻手做唔停。手瓜好似仲勁過上電視嗰陣!又係多得阿蘇。佢豬年真係豬籠入水啦!

等咗半個鐘終於買到啦!


我覺得小人嘅時候應該會好食啲。依家都好食,皮脆、肉軟。我鐘意啲甜小小,同有蛋味嘅。不過如果可以慢工出細貨,咁就仲好啦。因為個皮都係差小小,未夠脆。但係啲肉真係唔錯,幾彈牙。好味!


~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言