2007年3月24日

JA Meeting #21:非常感動

好感動呀!大家幫我做大壽呀!

今日大家都無乜準備,因為主要做 Brain Storming。去到學校見阿 Helen 企係到食風。佢話班房做緊清潔,所以要等一陣先上得去。其他人人影都唔見。我見個清潔阿姐行來行去,都有啲奇怪。但係Helen 咁乖,我就當然信佢啦。點知跌眼鏡!

上到班房黑漆漆,一入門口,蛋糕、蠟燭、生日歌、生日咭、糯米糍。好感動呀!我今年都無食過生日蛋糕,又無許過願。所以真係勁開心,雖然遲咗兩日,但係今日好似真係我生日咁。好想喊添…

吹過蠟燭,許過願。講咗係唔係唔靈㗎?人大咗,好多時都唔敢去想要啲乜。想得太多,最後希望變成失望。不過可能因為本身希望嘅野就係無可能。所以今年我醒呀,想要啲有把握嘅。哈!

各位係生日咭到寫咗好多野。總括嚟講,佢地一定係覺得我好樣衰,所以希望我會變得靚仔啲。唉…



鵬鵬,我知我無你咁靚仔,唔洗提我。要個小左轉?小鵬鵬應該會可愛啲!哈!不過講下咋,你唔好真係走去整個鵬鵬我睇呀!

Helen,妳令我好失望,仲話我老餅! 講笑咋!最乖都係妳。

Natalie,又係話我唔靚仔。唉… 不過永遠都咁 young 又唔錯喎。

Choco,有你地錫,老多幾多年都無乜所謂啦。我同阿托會等你地出身,然後屈請我地食飯

Kayee,你地如果學到野,我地咪仲開心!唔準學我玩灰啦,知嗎?

殘,身體健康最重要!多謝!一年靚仔過一年…唉…

阿文, 大家都要身體健康!

張陽,生意興隆好呀!唔係咪無飯開!

BillBill,有你地,邊日都快樂啦

Last, but not least, Zita,我真係開心到自暈啦!妳祝我財色兼收,果然知我心意呀吓!哈!妳想明年幫我做忌呀?!不過聽下都已經夠開心啦!哈!

多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝多謝好多謝咁多位

我會好好珍藏呢張咭同所有回憶。

仲有一個人喎,嘉芙,好多謝妳盒 Cho-pan!妳真係好 sweet 呀!多謝!

阿托,七月咁多人生日,我地大做呀吓!

係呢,今日開會做過乜話?哈!



~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言