2007年3月3日

JA Meeting #18

乜唔係應該得十八次會要開啫咩?點解我地都開到第十八次都,仲有四五次要開嘅?哈!

阿托今日仲舉行新春大抽獎。笑死我!


因「某」啲理由,阿托要搞個大抽獎。係架車到一路講,我一路笑。笑到肚痛。 見班同學都好開心呀。哈!


今日改埋份 Annual Report。佢地都算寫得唔錯。唯一係唔夠聽話,寫到鬼死咁長。剪死我!

過咗十八個所謂禮拜,總括嚟講,好傷…個銀包。哈!


仲要開多四個會教 presentation。阿托一個玩晒得啦。我可以提早退休。

開心嘅時間過得特別快。其實近排都發生咗啲事。係時候收拾心情啦。



~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言