2007年3月13日

最近 Tommy heavenly6 出新碟:「Heavy Starry Heavenly」。又有好歌聽啦!

第一次聽 Tommy heavenly6 係响下妻物語入面嘅片尾歌:「Hey My Friend」。一聽就好鐘意佢把聲。


其實 Tommy heavenly6 唔係一隊 Rock Band,而只係一個人:川瀬智子。 Tommy heavenly6 可以話係川瀬智子虛構的人物。過程都幾複雜,首先造咗個叫 Tommy february6。 Tommy 來自佢個名 Tomoko,february6 係因為佢2月6日生日。可能個性唔夠鮮明,所以就走咗個 Tommy heavenly6 出嚟。真我性情啲喎…是但啦!

開頭聽佢把聲以為佢好後生,原來都有番啲年紀。唱 Rock 好得(個人認為)。今次隻碟嘈得嚟又聽得好舒服。作詞自己一個一手包辦,但係我嘅日文係「有限公司」,雖然歌詞加咗好多英文,不過都係未知講乜,要啲時間,哈!好多隻歌都好搶耳。今日不停聽,聽足一日。哈!




~ Lindberg

P.S. 之前係朋友個 Blog 到見到一條問題:「你會聽什麼平靜下來?」我嘅答案比較奇怪。我要聽一啲好嘈嘅野先得。我唔係話要大聲(如:鑽地、喪叫),而係要……聽下 Tommy heavenly6 就明㗎啦!哈!

沒有留言:

張貼留言