2007年3月11日

雜感雜項

好耐無寫雜感。身邊發生咗好多小事,好想幫自己記錄一下…

好攰
近排好多野做。越來越發現身體唔係太好,無乜精神。「我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙」。老霍同姐夫之前介紹食嘅 supplements 都買晒番黎食。當然唔覺有乜幫助。唉…

早兩日因為太攰,朝早飲支葡萄適 Extra,努力工作一個上午。下午開會竟然又釣魚!即刻自己整杯 Double Shot 拿鐵。手都震埋!哈!

玩泥沙
朋友,咁大個人,唔好玩沙啦。

愛國

上小號堂,老師教吹國歌!勁呀!因為原來版本太高音,所以佢㩒低小小就我地。吹得好開心。

越來越覺得自己有閱讀困難症。成日都睇唔清啲音符。再唔練多啲實俾人鬧!聽日仲會多一個同學添!

天意

唔通真係天意?叫我唔好成日淨係做我想做嘅野,而係要做我應該做嘅野。但係我仲係成日做我想做嘅野。我真係好有問題…

爛口

原來有人仲爛口過我。救命!要從新認識呢個人。

業主加租

呢排又要同業主傾租約,當然有加無減。辛辛苦苦搵搵埋埋就係用來交租,唉…

雖然投資錯誤嘅業主我都見過,不過我地做到生意嘅,個舖都有番咁上下,所以個業主都唔係善男信女。好多時都好似為啲有錢嘅業主打工。好難做呀。唉…

休息

好想俾個腦休息一下。過多兩個禮拜就可以去旅行啦。希望可以俾佢休息一下。不過上次去完新加坡好似仲攰。哈!

唔玩啦

學校老師問阿托同我來年仲玩唔玩 JA。我地異口同聲話唔玩!

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言