2007年3月3日

車厘子拿鐵

尋日係餐廳悶悶地整咗杯野俾自己飲。車厘子拿鐵!好味!



其實我自己唔係好鐘意自己餐廳嘅咖啡。但最近發現一個可以係全自動機做到一杯可以入口嘅拿鐵的方法,所以又開始喝起來。

之前在新加坡飲過一杯咖啡凍飲,入面有(藥水)車厘子肉。我好鐘意(藥水)車厘子的味道(Cherry Coke 和 Dr. Pepper 是我的至愛),所以覺得這款飲品不錯。尋日落餐廳幫手,幫到悶悶地時,見個吧有啲(藥水)車厘子。於是我就將兩粒整碎放落我杯特制拿鐵到。出奇地好味!有肉食,而最緊要係無肚痛喎!或者下次可以試下放落杯 Iced Cap 到,應該都會唔錯。哈!哈!



~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言