2007年3月6日

Coke Zero 先飲為敬

尋日個供應商送咗幾鑵新 Coke Zero 俾我地試飲。個鑵好型,據聞跟澳洲處方一樣。同 Coke Light 嘅分別係用咗唔同嘅代糖,所以連個一個卡路里都無埋。隻野應該下星期出街。


如果要我排我鐘意嘅可樂口味,我會咁排:
  1. Cherry Coke / Diet Cherry Coke
  2. Diet Coke / Diet Coke Decaf.
  3. 玻璃瓶裝 Coke
  4. Coke
  5. Vanilla Coke / Vanilla Coke Light
其他乜野 Coke Light, Coke Lime, Coke Light Lemon 都唔鐘意。依家仲加多一隻唔鐘意: Coke Zero。因為唔係好甜,所以都算唔錯,同埋配合佢嘅型像。但係整體上變得無乜味,好似飲有小小可樂味嘅蘇打水咁。可能都啱一啲唔鐘意飲清水,但係又怕肥、怕甜、怕太濃味嘅人。所以我就覺得麻麻地。大家遲啲可以買鑵試試,睇下我講得啱唔啱。

不過個供應商對我都幾好。每次都攞啲紀念品俾我。今次送咗隻飛機仔,啱晒我。幾 Cute 呀。



~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言