2006年12月11日

發惡夢

之前開個話題叫做 A Piece of Dreams。其實原本係想寫低一些以前發個o既夢同埋一些夢想。不過寫下寫下就發覺原來好多夢都已經唔係好記得,或者係太無聊,唔想悶親人。而所謂夢想,可能人大左,夢想破滅得太多,所以有夢都唔敢想。不過尋晚發o既惡夢就真係嚇醒左我。我發夢見到 JA 班同學o既班主任!救命呀!

係個夢到,我唔知因乜事會係個班房到。正當大聲同班學生講 JA 野之時,Kayee 俾個眼色我去望後面。一轉頭,原來佢地班主任已經上緊堂!佢無理我,我就主動上前 say sorry 啦。點知佢黑面之餘仲當我無到!阿托又無義氣,唔知幾時閃左,仲留低個電話要我拿番俾佢。所以只好自動消失。邊走去搵阿托,就邊越諗越嬲。邊到有人咁無禮貌 嫁?!點都應番聲呀!跟住就醒左…

我已經咳到甩肺嫁啦。好難先瞓得著。仲要發夢見到個咁o既人,真係好想死!

希望以後可以有番真正o既夢想係到可以分享一下。

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言