2006年12月13日

重點,The Point

早兩日有個舊同學 send 左條 Youtube 嘅 link 過黎,叫 The Point。因來係詹 Sir 係套電影「春田花花幼稚園」入面嘅片段。咁啱有位朋友又講開重點,所以有感而發…

條嘅 link 係:http://youtube.com/watch?v=Yrh8SeRv6Bc

「一個人無左重點會點呀?…又係會浮囉!」詹 Sir 話。

我朋友話人往往有兩個重點,戀愛跟事業。我估我知佢其實係想講乜,不過我就照字面講啦。

記得細個返主日學個時聽過個聖經故仔。Detail 已經唔係好記得。好似係咁樣嘅…

有個農夫每日都做到隻積咁。係早午晚三餐休息嘅時候,佢就會花啲時間黎祈禱同感欣。有個有錢人見到佢咁,就同神講:「神呀,睇下佢呀!一日先記住祢三次。我就唔同呢!我成日都係祢嘅殿到祈禱,無時無刻都係到事奉祢。祢係唔係應該錫我多啲先?」

神就話啦:「你覺得你成日事奉我,所以我就要錫你多啲?不如做個測試。你揸住呢杯水,係個農夫塊田到行一個圈。小心,唔准打瀉嫁!」

於是有錢人就小心翼翼咁行左個圈。返黎之後就講:「神呀,無瀉到呀!幾叻!有無獎品?」跟住神就問:「咁係行一個圈之內,你諗過我幾多次?」

「呀…」

「農夫日日都做到隻積咁,都會搵小小時間去事奉我。而你呢?」

重點。其實我覺得係人生唔同嘅階段會有唔同嘅重點。除左唔只兩個之外,仲會同時並存。淨係揸住杯水一世而唔打瀉未必係一件好事。以前學過一個 term 叫 compartmentation。即係好似個百子櫃,每一格都放左啲要做嘅事情。要耕作時就開裝住耕作嘅櫃筒。每次都只係開一格,每次都係得一個重點。

不過講就易。人往往都想一次過滿足多個願望。但當幾個櫃筒一齊打開就會點呀?就好似詹 Sir 講,個人咪會浮囉!因為無晒重點呀嗎。咁可唔可以 multitasking 呢?我覺得只要懂得開關,專注完一樣還一樣,就等於同一時間可以專注多樣事情。

Work hard, play hard. Actually... work hard, play harder!

而我個櫃就只係得一個大櫃筒,入面就只係得我自己。 哈!都知衰嫁啦。所以開始用左手學寫字。希望以後可以做好啲啦。

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言