2006年12月28日

乜都無做過新加坡五天之旅:第三日

原來尋日Zara個哥仔係啱嘅。對鞋襯到條褲時襯唔到件衫。出事!

早餐很灰。全西式,無肉骨茶!雖然肉骨茶唔係新加坡主力,但係就好似去日本食早飯無納豆!灰… (好奇怪。納豆對好多人黎講會係好核突,但我又好鐘意呀。怪獸!哈!)

下面幅相係我兩個姪女。左邊嗰個係我二哥嘅,右邊係係我細姐姐嘅。真係可愛到暈!仲好識氹大人!尤其是左邊嗰個。鬼靈精到死。見到佢地我都晒投降。

今日去Science Museum,個司機話一個鐘行得晒。行得晒佢個頭!入面好大。比起香港嗰個仲保養得好好多添。行到腳仔軟。

之後約左呢到做野嘅朋友食午飯,食海南雞。Yeah!津津海南雞好似話係最好食嗰間。又真係幾正喎。雖然都唔係好有雞味,不過都好嫩滑。仲食左個麥皮炸蝦。有點似避風塘式炒,不過唔用蒜頭而用麥皮。辣得黎帶少少甜,都幾特別。


跟住去唐人街買肉乾。好重…條街都幾覩,雖然落住毛毛雨,都影左啲相。


原來唐人街都有條廟街喎!




晚飯去Eastcoast Market。好似一大堆海鮮餐館。不過都唔肚餓,因為之前又去在個Lounge任飲任食。肥死啦呢鑊。又俾人笑啦…

叫左出名嘅辣蟹。真係辣到阿媽都唔認得。大哥食到出晒汗,去左厠所洗左個頭!我都唔見好得去邊。食到成個人熱到眼鏡都矇晒!不過隻蟹好香、好肉、好食。


大哥真係好低能。雖然做正經野好正經,但係一玩,就仲大細路過我 。都四十幾啦,我看是血統問題。即係黎緊嘅我都會無變。哈!係唔係應該話出事呢?

飯後去Night Safari。只係有時間坐車行一個圈。比以前多好多動物。其實個concept唔錯。好多動物園响朝早都無野看,班動物因為日頭,死下死下。夜晚涼啲,啲動物反而走晒出黎。


阿媽又俾封利是黎。仲細咩。個trip啲洗費已經未排到我俾啦。不過有人錫都幾好呀。哈!

新加坡都無野買。影左嘅相可唔可以做手信呢?

點解我覺得今次黎新加坡唔會見到魚尾獅嘅…



~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言