2006年12月22日

放假前一天

放假前一天好多野做,很累呀!

今天又要係餐廳幫手做水吧。我老板都去左另一間幫手。佢都係做水吧,因為比較易做。相信我同佢係全港最貴(同最無用)嘅水吧。


餐廳今日好多大 party。做左成百幾二百杯野飲。返到 office 仲要簽二百幾張支票。好鬼死累呀!好彩之後放成個禮拜。可以休息下啦。不過返黎就知死啦!好多新野要開始!

今日三點可以放工(我話嘅)。橫豎都係等食飯,所以留係到寫兩句先走。跟住或者一個人行街街睇下有乜買俾班細路(姪仔女)。為左下星期會見到佢地,我已經練習定 Mario Kart,同佢地一較高下!唔做定功夫,一陣做阿叔嘅我輸九條街好瘀嫁嗎!

一陣仲要同 Ardy 去攞佢部 PS3!聽晚影完相唔知有無機會上佢到見識一下呢?

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言