2006年12月25日

在 Crema 過平安夜

明明約左九點。我都遲左半個鐘啦,點知有人掛住係屋企玩 Wii,仲遲過我!好彩我“早到”,唔係都無位坐啦!

都唔知做乜大家一坐低就好似相機學會聚會。所有相機攞晒出黎。20D、D80、F31(一部非常好嘅機仔)、月光機、TX-2。原本我仲想攞埋部紅色 Lomo Fisheye 出黎襯衫。低能仔!哈!

成晚吹水吹到傻左!

我地過左十二點先走。成個尖沙咀都係人。會唔會陸沉嫁?

聽日飛啦。全家十九人去新加坡!刺激新加坡經濟咩?家姐份十八頁紙行程表仲未睇完添!

原來想係十二點 send sms 原來真係無可能。試左我半個鐘都唔知收唔收到!




~ Lindberg

P.S. 今日又早左起身,一個 blog、一封 email、同一隻貓不停按我 keyboard!

P.P.S. 又開始痛,想是太多吧。

P.P.P.S. 呢兩日出街都俾人望住晒,莫非著得太紅同肥左俾人誤會左我係某人。死火!都係要絕食啦!

沒有留言:

張貼留言