2006年12月3日

去大海的另一邊

上個月頭才到過澳門,想不到今天又會過多次大海!



媽媽跟阿哥黎左香港。今日因為無節目,所以阿哥話帶媽媽去澳門做媽媽唯一既運動:打老虎…機!

一到步,一行四人一支箭咁沖去金沙。我就唔鐘意賭錢,因為我唔鐘意輸。見媽媽係咁餵隻老虎,完全無打佢既勢,我咪係佢隔離陪佢玩下。一玩就唔見三舊!媽媽仲傷!

之後諗住去食蟹粥。點知兩點半都多人到爆!所以就去左小飛象是但食。不過都 ok 喎。

食完就再去殺過!今次去左永利。好彩去左,媽媽跟阿哥都贏晒返黎。仲贏個大凸!個 trip 當堂免費!勁!我發現 d 老虎機唔用錢黎打真係唔得。你一定要搏得大過身邊所有人,你先有幾會贏到錢!人賭一蚊一注,你起馬要兩蚊先有幾會攞 Jackpot!所有機都係 link 埋同一個 pool 到。因此我先唔鐘意玩,因為似俾人玩多 d!

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言