2006年12月2日

JA Meeting #12

終於來到最後一天的 Production。只差個 booth,其他已經九九十十。希望同學星期一、二可以全部完成,然後努力溫書,俾其他人知我地做得好 JA 之餘仲可以讀好書。好嘢!

經過尋日一役之後,其實大家已經好疲憊,但係今日都來到課室為 JA 作最後沖次。經過我一輪運算之後,相信大家的努力應該是沒有白費!公司會有錢賺!好好嘢!

今個禮拜黎左三次都見唔到妳,非常掛念。

今日趙 Sir 又幫幾位同學補課,趙 Sir 真係好人!我靜靜雞坐埋 Sica 隔離"偷"聽書。真係開始喜歡文學。看完一篇佢俾同學的文章之後,可以話完全睇唔明。自卑非常之時,趙 Sir 為我們每句分析,即時茅塞頓開。趙 Sir 可否幫我補多兩課?

其實睇番佢地依家學既野,真係同我地以前學既好唔同。當然文理有別,不過佢地學既諗野方法,我地以前真係無咁有系統。好羨慕 呀!

經過呢幾日之後,發現我地參加 JA 係要錢既!仲要好多,尤其是你有班化骨龍學生,真係多多都唔夠洗!尋晚做完野落左牛頭角下村既大排當食飯。佢地多多都唔夠食!最慘係今日阿殘同我講話尋晚返屋企已經肚餓。人地唔知以為我唔俾飽飯佢地食呀,陰功!遲早山窮水盡,阿托同我要搵"幫民"幫手先得啦!


~ Lindberg

P.S.: 昨日 production 同場加映,星球大戰前傳之 Qui-Gon + Obi Wan vs Darth Maul!

沒有留言:

張貼留言