2006年12月11日

英文 Comprehension 絕招

今晚 Sica 話聽日要考英文 Comprehension 同作文。作文就當然要練習啦。道理同中文既一樣。佢地中文作文就勁啦,不過我就未睇過佢地 d 英文。而 Comprehension 就正是本人強項!

雖然已經唔係好記得 Cert 同 AL,不過印象都考得不錯。GMAT 就記得清楚啦。因為佢老板呀(Sorry!粗左 d!),一黎就黎幾份講 d 悶得嘔既題目,有兩三篇仲要講 feminism。一半無投入感,一半睇都睇唔明!但係我有絕招!看蕉…(好爛呀!)

當我發現集中唔到睇篇文章,或者大多生字睇唔明,我唔會浪費時間去睇到明為止,我會一跳跳去睇左問題先。正所謂目標為本。睇左題目可以番轉頭搵答案。而且係 d 問題到,好多時候都會詳盡闡述一 d 重點。你可以因此領略到篇文想講乜。無需俾 d 生字或者係未聽過既野嚇親。到頭來 Comprehension 係睇你明唔明篇野想講乜之嗎。ABCDE 裡面總會搵到個似樣 d 既答案既!

其實好多時候如果我見第一句已經唔對路,我就會出呢招。考試都要講道"氣"嫁嗎!即係信心。一黎就俾份卷拋窒,點做落去呢?!

而我最高境界就係考 GMAT 個時,其中一份,無睇到篇文章就答晒所有問題。因為篇野講以前讀過的生化學,自己寫番篇都仲得。由於信心問題,索性信自己,唔睇篇文!(懶叻!做其他野都咁有信心就好啦…)

May God be with all my JA brothers and sisters.


~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言