2006年12月29日

乜都無做過新加坡五天之旅:第四日

今天好天先黎無戶外節目。因為尋晚玩得夜,今日十一點先出到門口去Vivo City。個到係一個新嘅大型商場。聽講係為左分散Orchard Road嘅人流,所以個商場都幾遠。

個商場好大,應該大過又一城一倍。行到腳仔軟。


係Zara見到減價。之前買件T-Shirt原本要港幣三百。而家只要一半!死人頭!所以我只好學似買股票一樣,買多一件溝淡下!哈!


今日見到有個男人著埋同我個對一樣難襯衫嘅Zara鞋。見呢位人兄都幾有品味呀.識貨!

午飯係Food Republic入面嘅肉骨茶。都可以啦。不過俾人閙話我係入面影相。如果真係要抄你嘅裝修,抄左你都唔知啦,洗唔洗令到個客唔開心先?我先唔會這樣做呀!


個商場除左大,仲有好多野俾細路玩。頂層有個大水池,人地啲細路跳晒落去玩水。係咁熱嘅地方,多啲水池都幾好呀。我用部Horizon影到傻。


晚飯去Shangri-la食自助餐。好多野食,好肥…


講都唔信。Toni識用我部20D玩自拍。仲拍得幾好!

更加令人難以至信嘅係,我夠膽俾佢咁玩!哈! 

我姐夫真係好好笑。將啲女當仔養。大女叫Mika,細女叫Kimi。都係賽車手名。因為佢以前都係。結左婚之後,我細姐姐當然唔俾佢玩啦。依家幫人改車。當地玩車嘅應該無人唔識佢。佢可以睇住雜誌入面張未出街新車嘅相,用架舊車改到變新款!原廠見到即刻走黎問佢架車點得黎。死未!

食完就去揾左個地方影全家福。因為自己影,所以返到屋企有排𢴇!不過好開心。

今天打番屋企,老豆病了。希望沒有大礙吧。



~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言