2006年12月11日

食龍肉都無味…

真係無左味覺 !開頭以為只係喉嚨發炎,點知今日食飯先發覺食乜都無味。死未!

感覺就好似聖鬥士星矢裡面嘅一煇中左沙加既天舞寶輪一樣,味嘅感覺就被奪走左… (低能!)

其實朝早已經唔係好得。咳到成晚瞓唔到,仲要發埋惡夢添!原本都唔鐘意睇醫生同食藥,不過無計。睇完醫生之後咪又係是是但但開啲藥黎食。唉…

睇完醫生之後,為左慶祝同事生日,咪去左間日本野食午飯。原本都奇怪點解啲食物會無乜味,以為日本野淡口啲啦。點知越食就越唔對路。有乜理由啲食物甜酸苦辣都好似有,但係就乜都食唔出。啲料仲鬼死咁靚嫁(今村壽司處都真係幾得)。於是就問下啲同事點囉。個時先知自己食唔到味!(浪費食物!)

其實唔係真係無左味覺,而係無左嗅覺。我個鼻唔係話塞左,而係唔知點解廢左!人食野其實係靠個鼻去聞。條舌頭淨係識分甜酸苦辣,其他複雜的味道都係靠個鼻。有時直接聞到,有時經口腔上番個鼻到。試過有個電視節目搵左一班食家黎,原本乜都食得出,掩住個鼻就乜都分唔出。

所以今日食乜都淨係得甜酸苦辣。如果唔係見到,都唔知自己食緊乜!灰…

我好耐之前都試過。個日又係唔知乜事,老豆仲請我食龍蝦!玩我咩?乜都食唔出!真係食龍肉都無味…

不過都有個好處,剛剛番屋企個時,前面有兩個煙鏟。我完全唔發覺佢地嘅存在!哈!


~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言