2008年2月21日

愛回家 之 Back to My Mac

經過一輪 setup、upgrade、投資、同埋時間,我終於返到屋企啦!Back to My Mac 用到啦!


Back to My Mac(BTMM)係 Mac OS 10.5 Leopard 嘅其中一個新功能。簡單講,係遙控操作部電腦。其實如果冇 BTMM 要自己整,都唔係好難。不過 BTMM 利用咗 .Mac 嚟分享網絡資料,所以即使屋企冇一個固定嘅 IP Address,你都可以喺任何地方,用另一部 Mac 去遙控操作屋企部電腦。

之前為咗想試用 BTMM,我專登買咗隻 Airport Express(HK$750),因為當時 BTMM 唔支援我隻 Linksys Router。佢要唔知點樣控制到個 router 去做啲 port forwarding 之類。不過即使升級上 10.5.1,都係時得時唔得。應該話唔得居多。早排升上 10.5.2,不過個升級版冇講到 BTMM 有乜重大改善。見都唔係好得,所以冇再理到。

直至前日先醒起,屋企部 iMac 除咗經 Airport Express,我仲直接駁落個 PCCW router,用 pppoe 上網。我咁做,係因為個 Airport Express 唔係好穩定,冇直接駁咁順咁快。可能因為咁,BTMM 唔得呀…

所以我就斷咗條線,只係經 Airport Express 上網。於是,我終於可以喺公司控操作屋企部電腦啦!勁呀!

不過返到去又唔知做乜好喎… 係唔係有啲攞嚟搞呢?



~ Lindberg

4 則留言:

  1. 如果第時jayson曵曵偷偷地上網,你咪可以cut佢機囉~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    如果第時jayson曵曵偷偷地上網,你咪可以cut佢機囉~~


    有道理!仲可以開鏡頭,睇下佢有冇做功課。哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    點解我好似睇緊火星文咁??

    唔識唔識~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    點解我好似睇緊火星文咁??

    唔識唔識~


    嘩哈哈!係一啲屁股痕癢嘅人先會明白。哈哈哈!

    回覆刪除