2008年2月24日

我今日四個月大啦!

「我今日四個月大啦!尋晚我掛住瞓,都冇同姐姐慶祝生日。希望佢唔好嬲我啦。不過今日就係我嘅日子啦!好彩啲燒燒退晒,唔係就冇得跟爸爸媽媽出街玩。」Jayson (用 BB 話)說。


「今日爸爸媽媽帶我去同班叔叔嬸嬸飲茶。Christine 嬸嬸好鐘意同我玩,又俾書我睇。不過 KK 伯伯唔知同人講啲乜,喺到陰陰咀笑。」


「今日 Ardy 叔叔有派利是俾我。算佢啦!唔係我唔彩佢!仲要叫爸爸唔好同佢打機!」


媽媽說:「您係想罰 Ardy 叔叔定係爸爸呀?係您爸爸成日搵人打機咋。」

* 以上全部都是設計對白

全組同學之中,Jayson 是第二個小孩。可以得到一班叔叔嬸嬸,的確令我們感到高興。

今朝 Jayson 吃完奶之後沒有再睡覺。在精神不足情況下,神情呆滯。沒有跟叔叔嬸嬸笑和說話。吃飽飯便想睡覺覺啦。但回到家之後,卻精神萬分…





~ Lindberg

10 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    嘩! JAYSON 仔你眼睫毛好長呀!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘩! JAYSON 仔你眼睫毛好長呀!


    係呀,因為佢爸爸都係咁。嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 係呀好長呀!!!

    anson好羨慕呢~~~
    第一張Jayson笑得好開心喎,勁俊俏!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係呀好長呀!!!

    anson好羨慕呢~~~

    第一張Jayson笑得好開心喎,勁俊俏!


    但係 Jayson 頭髮都唔多條呢。男人最緊要係啲頭髮呀嘛!
    P.S. 妳睇吓我個 sidebar。我學妳整咗 Jayson 個樣呀。好好玩!

    回覆刪除
  5. 你地真係好有心機~
    ps-你個仔好精乖~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    你地真係好有心機~

    ps-你個仔好精乖~


    我地都算有心機咩?普通啦。最緊要佢開心啦。

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    Jayson睇書書睇得好專心呀!長大應該唔難成為一個文質彬彬的謙謙君子!Ha!

    回覆刪除
  8. 公關Patsy上午8:00

    JAYSON仔~

    你的笑容迷死姨姨啦~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson睇書書睇得好專心呀!長大應該唔難成為一個文質彬彬的謙謙君子!Ha!


    讀下書都好。唔好學爸爸只係識打機。搞到字都唔識寫多隻。唉…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    JAYSON仔~

    你的笑容迷死姨姨啦~


    佢阿媽一早溶咗啦。唔係佢扭計邊到仲會有人理呀!哈!

    回覆刪除