2008年2月4日

過子一百日了

原來在上星期五,Jayson 已經過子一百日了!


Jayson,過了百日,就不可以再哭哭啼啼啦!



~ Lindberg

8 則留言:

  1. Jayson: 廿四孝老豆~ 你想我唔喊?? 你就想啦~

    喊係無分時間O架~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    Jayson: 廿四孝老豆~ 你想我唔喊?? 你就想啦~

    喊係無分時間O架~


    唔準教壞我個仔呀!
    P.S. 好掛住藍藍呀!

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    <blockquote><b>Lindberg</b> :
    好掛住藍藍呀!</blockquote><br /> 咁你即係催緊我post藍藍d照嗎?
    近排好唔得閒~
    一有時間就post啦!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy : 咁你即係催緊我post藍藍d照嗎?近排好唔得閒~一有時間就post啦!!
    妳快啲教藍藍用電腦,叫佢自己嚟啦!好多人好似我咁掛住佢㗎!妳睇阿威細細個就學啦: P.S. 好好好掛住阿威呀…

    回覆刪除
  5. Small Water上午8:00

    祝健健康康, 快高長大.^_^

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    祝健健康康, 快高長大.^_^


    多謝!承你貴言!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    真係話咁快就一百日了, 時間好似過得好快咁, 睇人地就快,唔知到時自己的會唔會咁快呢 ???

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    真係話咁快就一百日了, 時間好似過得好快咁, 睇人地就快,唔知到時自己的會唔會咁快呢 ???


    自己睇番係好慢好慢,日日都咁辛苦㗎!!!

    回覆刪除