2008年2月23日

Julie 生日快樂!

Julie 今日四歲女啦!爸爸媽媽祝您青春常駐,最緊要身體健康,長命百歲!


生日大餐有蝦蝦。原本想買蟹蟹,不過百佳同惠康都冇。於是喺惠康買咗半斤基圍蝦。哥哥當然要食先啦!

拆咗六隻蝦俾 Julie 食。食得勁開心,轉個頭就食晒!


晚飯過後就切蛋糕啦。Julie 好鐘意食甜野。忌廉蛋糕佢就最鐘意。爸爸媽媽唱生日歌,然後來吹蠟燭先!生日快樂!!!


今次喺美心買嘅蛋糕都幾好味。不過 Julie 只係食咗兩啖。佢唔係唔想食,只不過係想食蝦蝦多啲。不停叫救命。Julie,少食多滋味呀!唔準食太多呀!乖乖啦!





~ Lindberg

11 則留言:

  1. Wait a minute here, where's that PS3 from Jayson?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Wait a minute here, where's that PS3 from Jayson?


    唉…
    Devil May Cry 4 出咗啦。依家我只好自己 Cry 啦…

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :
    咁閃呀?多謝晒!!!

    回覆刪除
  4. ami兔兔上午8:00

    哈哈~ 生日快樂呀~ julie!

    我係朋友屋企玩過ps3~

    我勁鐘意佢入面dl左個mini game(沖涼膠鴨game)

    玩到我衣嘩鬼叫~

    之後天試左GT~

    個D畫面像真度真係好高~

    睇左DMC4既短片~ 超正呀!!!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    ami兔兔 :

    哈哈~ 生日快樂呀~ julie!

    我係朋友屋企玩過ps3~

    我勁鐘意佢入面dl左個mini game(沖涼膠鴨game)

    玩到我衣嘩鬼叫~

    之後天試左GT~

    個D畫面像真度真係好高~

    睇左DMC4既短片~ 超正呀!!!


    嘩!唔好引我啦!好似識咗個魔鬼添…

    回覆刪除
  6. wingwing上午8:00

    生日快樂呀 !

    我唔知道貓貓都可以食蛋糕喎 !

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    生日快樂呀 !

    我唔知道貓貓都可以食蛋糕喎 !


    其實都係舔一兩下。少少地,都冇乜問題嘅。

    回覆刪除
  8. 你就好成日都可以對住可愛既bb加咁得意既猫真係生活開心

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    你就好成日都可以對住可愛既bb加咁得意既猫真係生活開心


    如果哥哥仲喺到仲開心呀。好掛住威威…

    回覆刪除
  10. 公關Patsy上午8:00

    雖然遲了點

    但也祝JULIE 生日快樂!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    雖然遲了點

    但也祝JULIE 生日快樂!


    有心唔怕遲!多謝姨姨!

    回覆刪除