2008年2月29日

腸粉早餐大比拼

放完新年假之後,公司附近間茶餐廳結咗業。以前如果屋企冇買定早餐,都會到哩間茶餐廳買個麵飽食。麵飽新鮮出爐,香噴噴嘅味道,為勞碌嘅一天增添力量。但自從佢結業之後,我就好似變成無主孤魂一樣。最後,只好向便利店埋手。

正所謂:梗有一間喺左近。公司對面,有兩間 7-11 同 一間 OK。兩間同樣有腸粉早餐,配埋野飲都係十蚊雞。於是我就分別試試啦…

先試 OK 便利店。腸粉 $5 一盒,加 $5 有杯熱咖啡、奶茶、或鴛鴦。


腸粉一般。可能係用機自動製造關系,粉皮比較厚,不過都算軟熟。阿姐落好多好多醬,多到我以為食緊湯腸粉。甜醬加麻醬,入口漿住晒,感覺上肥到不得了。

前後喺 OK 食過幾次,試過佢嘅咖啡、奶茶、同鴛鴦。味道雖然並非我鐘意嘅,不過都算飲得入口。

另一邊廂,7-11 有早餐定食,腸粉加三粒燒賣,同一杯熱朱古力。每客 $10。


腸粉同 OK 基本上係一樣,同樣有好多好多醬。不過唔知係唔係保溫儲存方法,或者係放耐咗嘅關系,腸粉有些少乾同硬。

賣點好明顯係多人地三粒燒賣。正所謂:「出得嚟玩,就唔係貪人地個果盤。」(知道喺邊套戲出嚟話你叻!)我係想食腸粉之嘛,燒賣揩到啲麻醬,味道怪怪的。

而且開粉嘅熱朱古力普通少少,誠意比 OK 欠奉少少。如果俾我選擇,我會話 OK 好啲啲。不過真係好肥,加埋杯超高卡路里熱飲,都係少吃為妙。



~ Lindberg


P.S. 其實之前公司後巷都有個阿伯賣腸粉,又滑又軟熟(當然係指啲腸粉!)。不過依家唔見咗嚕…

12 則留言:

  1. 我都好喜歡食腸粉做早餐..不過公司附近d腸粉就麻麻, 我又唔係太喜歡去7仔度買..這邊又無ok..所以一般都係食麵包啦.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都好喜歡食腸粉做早餐..不過公司附近d腸粉就麻麻, 我又唔係太喜歡去7仔度買..這邊又無ok..所以一般都係食麵包啦.


    我都想買麵包食。不過附近冇新鮮麵包店囉。

    回覆刪除
  3.  腸粉都唔好味...

    回覆刪除
  4. 呢d傳統早餐都係要去果d舊式粥舖先好咪架啦!

    我公司留下就有呢~~

    整多碗明火白粥+油炸鬼就一流啦...
    哈哈~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    腸粉都唔好味...


    好在冬天食夠熱囉。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    呢d傳統早餐都係要去果d舊式粥舖先好咪架啦!

    我公司留下就有呢~~

    整多碗明火白粥+油炸鬼就一流啦...

    哈哈~


    妳就好啦。我銅鑼灣反而乜都冇。都有嘅,唔順路囉。

    回覆刪除
  7. 吃腸粉我喜歡瘋狂混醬。XD

    細個時,屋企對面有檔賣腸粉的小販,

    不過宜家已經唔見左lu~~~

    回覆刪除
  8. 公關Patsy上午8:00

    我最鍾意混醬!!!

    腸粉 粉果 燒賣都係我最愛!

    我公司附近一間似樣D都無

    反而屋企附近有一檔好味的小食店

    可能個蒸爐係用GAS的

    所以樣樣野食都夠熱

    晚上才有的生滾粥最最最正

    (明明食咗野 加上胃痛未好番 點解都會肚餓?)

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨 :

    吃腸粉我喜歡瘋狂混醬。XD

    細個時,屋企對面有檔賣腸粉的小販,

    不過宜家已經唔見左lu~~~


    細個時,都唔興麻醬。所以混來混去都係得甜醬同芝麻。
    賣腸粉的小販,少之又少lu。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我最鍾意混醬!!!

    腸粉 粉果 燒賣都係我最愛!

    我公司附近一間似樣D都無

    反而屋企附近有一檔好味的小食店

    可能個蒸爐係用GAS的

    所以樣樣野食都夠熱

    晚上才有的生滾粥最最最正

    (明明食咗野 加上胃痛未好番 點解都會肚餓?)


    我仲衰,四圍都冇檔似樣嘅。唉… 好肚餓呀!我要食咗 Jayson 條節瓜手!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    腸粉我的飛佛呀,B 記D 好食一點呀, 又滑又熱,正呀 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    腸粉我的飛佛呀,B 記D 好食一點呀, 又滑又熱,正呀 !


    我都聽過話好好食。不過暫時無緣一試…

    回覆刪除