2008年2月2日

Jayson 的 BB 話

可能只有媽媽才會懂得他在說甚麼…




~ Lindberg


P.S. 這些難過的日子以來,多得 Jayson 為我們帶來不少歡笑。

4 則留言:

  1. Jayson應該好快會學識講野~

    另外...

    我覺得Jayson媽的聲音跟我把聲好似啊!!

    呵呵呵!!!
    PS: 威威!! 你近排點啊! 你要快D好番啊!! 等你回家啊!! 姨姨來錫一啖~啾~

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    其實BB 好叻呀 ! 我成日對住BB,都同佢地講嘢呀, 咪以為剛剛出生唔識, 佢地好叻呀 !

    JAYOSN 真係好得意啊呀

    威威點呀, 而家好D 未呀! 有點兒掛住佢呀 !

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    Jayson應該好快會學識講野~

    另外...

    我覺得Jayson媽的聲音跟我把聲好似啊!!

    呵呵呵!!!

    PS: 威威!! 你近排點啊! 你要快D好番啊!! 等你回家啊!! 姨姨來錫一啖~啾~


    咁妳地兩個都係愛貓之人,把聲當然甜啲啦!(咁講得唔得呀?嘻…)
    剛剛放咗威威的近況。我都希望佢會乖乖努力啦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    其實BB 好叻呀 ! 我成日對住BB,都同佢地講嘢呀, 咪以為剛剛出生唔識, 佢地好叻呀 !

    JAYOSN 真係好得意啊呀

    威威點呀, 而家好D 未呀! 有點兒掛住佢呀 !


    係呢,依家啲細佬真係好叻叻。
    阿威時好時差啦。唉…

    回覆刪除