2008年2月19日

好好味嘅叉雞…飯

好多人都話灣仔《再興燒臘飯店》啲叉燒好食。好多年前同郭生外賣過一次。好瘦又乾巴巴,所以之後都冇食過。尋日搵唔到地方食野,行過見佢成日都咁多排隊買飯盒,於是我又買個叉雞飯食下。好味呀!
再興燒臘飯店
灣仔軒尼詩道 265-267 號地下 C 座

叉燒好味。十足十阿蘇成日講嗰啲,一粒肉,一粒肥。肥瘦適中,入口嫩滑,味道亦都唔錯,唔會太鹹或太甜。


鼓油雞仲正!十足十細細個喺敍香園食開嗰啲。有一陣好濃而又香甜嘅鼓油味。

可惜係啲白飯唔靚。可能係面頭啲飯,所以乾同硬。如果可以用啲肥少少,彈牙少少嘅米就好啦。

加埋罐可樂盛惠 $24。服務勁快,落完單,俾完錢,就有飯攞。勁呀!有時間要再去過。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 好彩岩岩食完LUNCH, 唔係實流曬口水~

    可惜灣仔在我黎講太遠LU...

    回覆刪除
  2. Nice, now I'm hungry!

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    叉燒...

    我鍾意啊!!!

    之但係好似對我嚟講肥咗d~

    回覆刪除
  4. 睇到盒飯.. 個肚就咕嚕咕嚕啦....

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    叉燒...

    我鍾意啊!!!

    之但係好似對我嚟講肥咗d~


    唔緊要!同藍藍玩下咪可以燒晒脂啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Nice, now I'm hungry!


    哈哈!相信你要返到香港先食到咁有水準嘅叉燒啦!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Miho :

    睇到盒飯.. 個肚就咕嚕咕嚕啦....


    妳識燒嗎?我相信妳得㗎!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好彩岩岩食完LUNCH, 唔係實流曬口水~

    可惜灣仔在我黎講太遠LU...


    我都係由銅鑼灣行過去咋。當做飯前運動囉。嘻…

    回覆刪除
  9. Small Water上午8:00

    灣仔的人好好友善, 我在灣仔返工時經常去這幾間. 連伙計都認得我.好味呀! 哈哈!^_^

    回覆刪除
  10. wingwing上午8:00

    睇落又幾靚喎 !

    回覆刪除
  11. Lindberg : 白雪 :好彩岩岩食完LUNCH, 唔係實流曬口水~可惜灣仔在我黎講太遠LU...我都係由銅鑼灣行過去咋。當做飯前運動囉。嘻…
    但我喺九龍做野...喺西貢住喎...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    灣仔的人好好友善, 我在灣仔返工時經常去這幾間. 連伙計都認得我.好味呀! 哈哈!^_^


    認得咁厲害?!好野喎,嗰到咁多人出人都認得。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    睇落又幾靚喎 !


    靚,不過妳唔食得。哈哈哈!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    但我喺九龍做野...喺西貢住喎...


    Err… 又真係幾遠喎… 有機會請妳食呀下!
    突然間係到諗,究竟 Jayson 好啲,定舊叉燒好啲呢…?共通點,又肥又好味… 哈哈哈!

    回覆刪除