2008年2月11日

Jayson 被科技大學取錄!

有白紙黑字為証,Jayson 被香港科技大學取錄!


不過是 2036 年才開學。哈!

起初同學跟我說,我以為他在說笑。原來是真的!商學院為我們 MBA 的子女,做了以上一張証書。是不是可以在 Jayson 28 歲時,不用考 GMAT 就可以讀 MBA,我沒有問清楚。亦都相信沒甚麼可能,不過還是會叫 Jayson 試一試。哈哈哈!

而作為他的第二張証書(第一張應該是出世紙),都不錯呀!至少上面有 Professor Steve DeKrey 的親筆簽名呀。希望 Jayson 會如証書上所說,得到我們「優良」的遺傳吧!嘩哈哈哈!



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 公關Patsy上午8:00

    乜Jayson仔可以直入MBA??

    咁我都要做LINDBERGH的仔女啦~

    雖然我都係UST BBA畢業

    但係未讀MBA啊~

    直入MBA都唔錯~ 呵呵~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    乜Jayson仔可以直入MBA??

    咁我都要做LINDBERGH的仔女啦~

    雖然我都係UST BBA畢業

    但係未讀MBA啊~

    直入MBA都唔錯~ 呵呵~


    其實上面呢篇係早幾日放假寫落。都唔記得放咗出嚟添。
    …好掛住威威呀…

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    我都好掛住威威~

    昨晚上網看到消息

    心想:我還未親眼見過威威啊!! (佢是蝦子餅最愛的貓種啊!!)

    雖然他離開了

    但他一定在彩虹橋看守著他愛的人啊!!!

    不要傷心~

    回覆刪除
  4. Small Water上午8:00

    Haha! Congrats! How do they know Jayson? Did you sign up his name on the UST web site?

    回覆刪除
  5. 我要問CU我個熙熙有沒有

    回覆刪除
  6. 呢d咪係叫子承父業囉~~學業個業呀!

    我同anson daddy都唔係大學生, anson要自己努力努力啦...

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我都好掛住威威~

    昨晚上網看到消息

    心想:我還未親眼見過威威啊!! (佢是蝦子餅最愛的貓種啊!!)

    雖然他離開了

    但他一定在彩虹橋看守著他愛的人啊!!!

    不要傷心~


    星期五會送佢最後一程,然後一齊返屋企。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    Haha! Congrats! How do they know Jayson? Did you sign up his name on the UST web site?


    叫 MBA Office 做咪有囉。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙爸 :

    我要問CU我個熙熙有沒有


    係我地科大先有埋呢啲搞笑野啫!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    呢d咪係叫子承父業囉~~學業個業呀!

    我同anson daddy都唔係大學生, anson要自己努力努力啦...


    哈哈!傻啦。唔通真係唔洗考,唔洗勤力咩?如果唔乖乖,我要打佢屁股呀!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    如果唔駛考就有, 又真係幾好喎 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    如果唔駛考就有, 又真係幾好喎 !


    我睇都係玩下啫。邊有不勞而獲呀!唔通真係老豆賺錢仔享福咩?!佢就想呀!

    回覆刪除