2008年2月6日

恭迎大佬出關!

近排喺眾多壞消息當中,終於傳嚟兩個好消息。呀…應該係三個。

之前因為威威嘅關系,我收埋咗自己。有一日打電話俾個郭生,點知佢屋企發生巨變。對於自己未能喺呢個時候支持朋友,心裡好難過。幸好兄弟處之泰然,我亦深感欣慰。正當終日愁雲慘霧之際,郭生今早打電俾我,給我一個震奮的消息:大佬終於出關啦!

想當年,郭生、大佬、同埋我,雖然大家喺大學讀唔同班,不過唔知點解玩得好埋(聲明:我地並無任何同性戀傾向)。正如劉關張於桃源結義一樣,我地就喺香港大學嘅 Chem Build,用 Lee Hall 一碟四腸早餐結為兄弟。

我想講多少少大佬呢個「傳奇人物」。我一直都好尊敬呢個大佬。大佬並非因為有任何(直接)背景而被叫做「大佬」。一副強健嘅體魄,黑實嘅身軀(再一次聲明:我地並無任何同性戀傾向),精通各家各路拳法,更嚴寒的冬天都只會穿上一件單薄的裇衫,而最令我們欣賞嘅,就係佢嘅頭腦。佢嘅思考方法很獨到,往往在處理不同事情上,以出乎我們意料嘅方法,嚇我地一跳。令我地萬分佩服。

但係因為一啲際遇嘅問題,呢好幾年大佬失咗蹤。大約年半前,我有搵過佢,計劃一齊去食「大茶飯」。可惜「茶飯」無疾而終。郭生同我見到大佬收埋自己,都覺得好可惜。

但今早佢突然打俾郭生,話佢已經諗通咗,想搵我地傾計。郭生立即向大佬報告我地嘅近況,今次輪到我地嚇佢一驚。佢一定冇諗過我會做人老豆。郭生同我都好開心。起義嘅時候終於到啦!

第二同第三個好消息都係來自郭生。好兄弟都快要做人老豆啦!經過一輪心驚膽顫嘅檢查,BB 證實健康。這個已經係天大嘅好消息。而除此之外,仲要係女!我差啲開心過佢地!哈哈哈!恭喜恭喜!


~ Lindberg


P.S. 威威,我地仲未收到您嘅好消息喎。您要加油呀! 我地好愛您㗎!

4 則留言:

  1. Small Water上午8:00

    咁怏便想幫Jayson找女朋友呀? 哈哈! 祝新年愉快!^_^

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    咁怏便想幫Jayson找女朋友呀? 哈哈! 祝新年愉快!^_^


    哈哈哈!被妳發現了!

    回覆刪除
  3. Really glad to hear some good news finally... :) Please also send my best regards to Mr. Kwok lar...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    Really glad to hear some good news finally... :) Please also send my best regards to Mr. Kwok lar...


    Yes. Hope that they will keep on coming. Thanks!

    回覆刪除