2008年2月22日

拆利是 x 打針針

今朝幫 Jayson 拆利是。發達啦!比爸爸和媽媽的,多一個位數字!Jayson,姐姐明天生日,我幫您買部 PS3 給她做生日禮物呀,好唔好呀?


之後去了診所打針針。是四個月的預防針,有五合一(白喉、百日咳、破傷風、小兒麻痺及乙型嗜血桿菌)、肺炎鏈球菌疫苗、和一劑輪狀病毒疫苗口服液。「嗚嘩… 嗚嘩… 」喊了兩聲之後便收聲。醫生也讚 Jayson 叻叻!嘻… 希望之後不要發燒燒就真的叻叻啦!

打針要大約 $2100。我問 Jayson 媽可不可以用 Jayson
的利是錢支付。她叫我想也不要想。阿仔的錢是親戚朋友送給阿仔的。其他支出或我跟他設立的基金是另作別論。那麼… Jayson的錢是他自己的錢,而我的錢又是他的錢… 那麼… 我莫非要去找 Jayson 爺爺拿零用錢才行!都是要用個鞋盒儲一點私己錢吧…

打完針之後,為了獎勵自己(不過痛痛那位好像是 Jayson…),我們提早吃午飯,到了西苑飲茶。


因為抱得 Jayson 多,我倆近來都手軟腳軟,所以叫了凰爪和鴨腳來補一補。等一等,那吃完,豈非變雞手鴨腳…




~ Lindberg

16 則留言:

  1. 公關Patsy上午8:00

    嘩~

    應該有兩萬或以bor~

    好有錢啊!!!

    jayson仔~ 你有女朋友未啊??

    姨姨我啱唔啱你的口味啊? (變得貪慕虛榮)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    嘩~

    應該有兩萬或以bor~

    好有錢啊!!!

    jayson仔~ 你有女朋友未啊??

    姨姨我啱唔啱你的口味啊? (變得貪慕虛榮)


    姨姨,妳就為咗個區區兩皮野而唔要阿蝦子餅呀?!雖然阿仔白滑過妳個蝦子餅。哈!而且妳做我 Jayson 契媽都得囉喎!

    回覆刪除
  3. 嘩!嘩!嘩!

    多過我好多,好多,好多呀!
    jayson媽講得o岩,D錢要留番俾jayson,等佢大個仔請託叔叔飲茶呀! =)

    回覆刪除
  4. Wow! 雙眼在發亮中....蛙逗了咁耐利是都未多過兩仟大元....嗚!
    嘿! 好想買鏡呀! 要成皮幾野....=='
    打雀 - 這鏡 EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM 好嗎?
    仲有以快門先決, 影出來好暗, 係調光圈數值定ISO?

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    嘩!嘩!嘩!

    多過我好多,好多,好多呀!

    jayson媽講得o岩,D錢要留番俾jayson,等佢大個仔請託叔叔飲茶呀! =)


    咁你都有份貢獻嘅。多謝晒!記得以後都要年年進貢,歲歲來朝囉喎!哈哈哈!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    井蛙 :

    Wow! 雙眼在發亮中....蛙逗了咁耐利是都未多過兩仟大元....嗚!

    嘿! 好想買鏡呀! 要成皮幾野....=='

    打雀 - 這鏡 EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM 好嗎?

    仲有以快門先決, 影出來好暗, 係調光圈數值定ISO?


    嘩!妳發咗呀?!成皮野喎支鏡!好似話唔錯。1/125 都可以用手揸。當然,要隻雀唔飛先得啦!
    如果用 Tv,測光發現太暗,妳應該㩒唔到落去。暗,應該係因為測錯光。正確啲講,我估妳個 background 應該好白。我睇妳啲相有時都覺。水呀,天呀,白雪雪。如果係咁,相機個測光會被誤導,以至 under exposure。妳試下較高個曝光補償。加 2/3 至 1 級應該可以。

    回覆刪除
  7. 配左咩色眼鏡呀(又)?

    回覆刪除
  8. Lindberg : 嘩!妳發咗呀?!成皮野喎支鏡!好似話唔錯。1/125 都可以用手揸。當然,要隻雀唔飛先得啦!如果用 Tv,測光發現太暗,妳應該㩒唔到落去。暗,應該係因為測錯光。正確啲講,我估妳個 background 應該好白。我睇妳啲相有時都覺。水呀,天呀,白雪雪。如果係咁,相機個測光會被誤導,以至 under exposure。妳試下較...
    嘿! 賣樓收了錢...應允了家人朋友不亂用, 但那種誘惑, 你明啦! :p

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    配左咩色眼鏡呀(又)?


    同一個嘜頭,黑黑地色。好鬼貴!!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    井蛙 :

    嘿! 賣樓收了錢...應允了家人朋友不亂用, 但那種誘惑, 你明啦! :p


    咁令自己開心下都未嘗不可呀!嘻…

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    嘩嘩嘩! 好多利是錢, WINGWING 等你請食嘢呀 !

    我最叻個次是舅舅係德國返來比了100歐羅我呀 !

    回覆刪除
  12. 唔知你今次又用咩藉口買呢?唔係......老花掛?
    貴咩丫...仲有錢淨買就即係唔貴啦!嘿。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘩嘩嘩! 好多利是錢, WINGWING 等你請食嘢呀 !

    我最叻個次是舅舅係德國返來比了100歐羅我呀 !


    咁要等 Jayson 大個識用錢先有得請喎!嘻…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    唔知你今次又用咩藉口買呢?唔係......老花掛?

    貴咩丫...仲有錢淨買就即係唔貴啦!嘿。


    我副 Prada 唔好戴。想換輕啲嘅鏡片不如換埋個架啦。
    用晒自己啲利是都唔夠!唉…

    回覆刪除
  15. 嘩~~~~~~~多過anson好多呀!!邊個叫你係daddy呀,唔恨得咁多架啦...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩~~~~~~~多過anson好多呀!!邊個叫你係daddy呀,唔恨得咁多架啦...


    因為契嫲嫲同姑婆嚟咗香港,所以咪多多進帳囉。我都有份貢獻㗎!

    回覆刪除