2008年2月21日

四個月大啦!

昨天嫲嫲說,原來 Jayson 已經四個月大啦!不過是計農曆。我們福建人,不會為子女做滿月慶祝,而是會做四個月和一歲。正好姑婆和契爺爺嫲嫲來了香港,所以一起出街吃飯,慶祝 Jayson 四個月大。

爺爺嫲嫲都感染風寒,所以只有姑婆和契嫲嫲可以跟 Jayson 玩。不過他因為睡眠不足,所以有點兒呆滯。哈哈哈!



幸好之後都有笑,逗人開心。

到一歲的時候,嫲嫲說要大搞。而慶祝本身亦有個名稱,不過我不知道怎麼寫,發音大概是「道祭」。十圍八圍應該在所難免,但希望不要多過自己結婚時的三十幾圍,否則我便要破產啦!


~ Lindberg


P.S. 昨天早上,一次過晾九條口水堅,何其壯觀呀!


18 則留言:

  1. 公關Patsy上午8:00

    三十圍~ 好大的喜宴bor~

    不過我估JAYSON的"道祭"都會擺十五圍以上啦

    大兒子啊!!! 當然緊要D啦!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    三十圍~ 好大的喜宴bor~

    不過我估JAYSON的"道祭"都會擺十五圍以上啦

    大兒子啊!!! 當然緊要D啦!


    係呀。當時仲要抱住 Jayson 媽圍住個場(會展)跑一個圈!都幾大鑊呀。
    喂!唔好唔記得,威威先係我地大仔喎!

    回覆刪除
  3. hi, 我係白雪個到黎架, 一次過九條未算壯觀, 我個女係口水怪, 試過一次過晾二十二條, 一次過著2條口水肩, 一日換5、6、7次... 遲d你仔仔出牙都可能會流好多口水。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    hi, 我係白雪個到黎架, 一次過九條未算壯觀, 我個女係口水怪, 試過一次過晾二十二條, 一次過著2條口水肩, 一日換5、6、7次... 遲d你仔仔出牙都可能會流好多口水。


    歡迎光臨!
    廿幾條?!全屋都係得十條左右喎。咁咪要買好啲?!大鑊… 哈!
    我好開心識到白雪。除咗大家都有個臣臣之外,妳睇下我地個生日日子。哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    我放棄口水肩好耐了,只用紗巾,貪佢易洗又快乾,同埋訓練下佢隻手仔,佢而家識一手扯走條紗巾玩喇...=.="
    不過見你d口水肩咁多款式,好似靚d喎…

    回覆刪除
  6. hmmm...今次就抱住jayson同jayson媽一齊繞場一週啦! =P
    jayson,快高長大啦! =)

    回覆刪除
  7. 好可愛既bb啦...我覺得幾個月大既bb最可愛抱住佢仲有一陣陣好香既bb味...

    回覆刪除
  8. wingwing上午8:00

    三十幾圍是聯婚嗎?? 都好多呀!

    而我呵呵呵 , 一定多你好多呀,

    原來福建人咁得意呀, 滿月唔擺,四個月好特別呀 !

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我放棄口水肩好耐了,只用紗巾,貪佢易洗又快乾,同埋訓練下佢隻手仔,佢而家識一手扯走條紗巾玩喇...=.="

    不過見你d口水肩咁多款式,好似靚d喎…


    紗巾俾佢流到濕𣲷𣲷… 如果學茄茄一手扯走條紗巾玩,就核突啦!嘻…
    啲口水堅有一半都係人地送。我喺 Mothercare 買。雖然見唔平,不過買一送一,所以要咗半打。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    hmmm...今次就抱住jayson同jayson媽一齊繞場一週啦! =P

    jayson,快高長大啦! =)


    嘩!咁好大鑊嗰喎!會斷腰嗰喎!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    好可愛既bb啦...我覺得幾個月大既bb最可愛抱住佢仲有一陣陣好香既bb味...


    仲有一陣陣嘅口水味。哈哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    三十幾圍是聯婚嗎?? 都好多呀!

    而我呵呵呵 , 一定多你好多呀,

    原來福建人咁得意呀, 滿月唔擺,四個月好特別呀 !


    不過都係我阿媽講,我都唔知堅定流。哈!

    回覆刪除
  13. 嘩!!!

    anson未到呢個境界...遲d就唔知啦~

    我結婚果時都有30幾圍架,點解我諗唔到叫老公抱下我呢?應該幾好玩喎...哈哈!!
    不過就算30圍都唔怕啦, jayson咁得人中意, 大把厚"禮"收啦~~

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    歡迎光臨!

    廿幾條?!全屋都係得十條左右喎。咁咪要買好啲?!大鑊… 哈!

    我好開心識到白雪。除咗大家都有個臣臣之外,妳睇下我地個生日日子。哈哈哈!
    我又何嘗唔係好開心可以識到你同koko呀...等我沉悶既office生活增添好多趣味~睇你地個blog多過睇emails..哈哈!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩!!!

    anson未到呢個境界...遲d就唔知啦~

    我結婚果時都有30幾圍架,點解我諗唔到叫老公抱下我呢?應該幾好玩喎...哈哈!!

    不過就算30圍都唔怕啦, jayson咁得人中意, 大把厚"禮"收啦~~


    但係如果我阿媽豪得滯,話唔收禮,我就真係要洗大餅啦!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我又何嘗唔係好開心可以識到你同koko呀...等我沉悶既office生活增添好多趣味~睇你地個blog多過睇emails..哈哈!


    咁我可唔可以加妳落我好友名單呀?

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    白雪 :我又何嘗唔係好開心可以識到你同koko呀...等我沉悶既office生活增添好多趣味~睇你地個blog多過睇emails..哈哈!
    咁我可唔可以加妳落我好友名單呀?
    我未經你同意...已經靜靜雞加左你啦bor...

    哈哈哈哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我未經你同意...已經靜靜雞加左你啦bor...

    哈哈哈哈!


    有咁嘅事?!妳好野!等我即刻加!

    回覆刪除