2008年2月25日

好難食嘅薯片

成日見《同事三分親》入面啲人攞包薯片係咁搖。見都好似好特別,我又買包來試下。點知難食到嘔…


可能係先入為主嘅關系。如果獨立每種味嚟食,應該可以想象得到係乜野味。青芥辣味薯片,應該唔會太差。三文魚味薯片就覺得有少少怪,不過都可以想象得到。但係生嘅三文魚刺身,好難想象佢加落薯片之後係乜野味道。依家仲要係三文魚壽司!有薯片味、生三文魚味、青芥辣味、醋飯味… 結果係完全想象唔到係乜味。

我覺得食物嘅味道,除咗係用條脷去品嘗,同個鼻去聞之外,個腦都扮演一個好重要嘅角色。為咗證實我呢個論點,我經常用 Jayson 媽嚟做測試(千祈唔好誤會我玩佢…)。例如檯面有杯蜜糖水,佢想飲,問我係乜嚟,我會話係菊花茶。佢飲落第一啖都唔覺有乜問題。第二啖就會覺得怪怪地。到第三啖先發現我玩佢(再次聲明,我並非玩佢…)。試過我話杯夏枯草係可樂,都真係得,佢只會問點解冇乜氣。而同樣情況亦多次發生係自己身上。由此可見,大腦係某程度上,已經預早判斷咗啲野係乜味。一包三文魚壽司味薯片,真係好難想象㗎。

而且珍珍隻薯片本身好重味,加上其他味道變得好奇怪。最後瞇埋眼食晒就算。除咗味道奇怪之外,包野都幾唔環保。袋中有袋,有點兒浪費啫。



~ Lindberg

27 則留言:

  1. 公關Patsy上午8:00

    你"玩"JAYSON媽的手法我小時候也玩過一個細過我的小朋友

    (噢~ 你話唔係玩啊!! 係啦~ 唔算玩人囉!)

    我地幾個八厭星將豉油 咇汁 麻油等十種八種調味料給一個5歲女仔飲

    我地講話係可樂

    佢飲得津津有味啊!!

    嗱~ 依你的講法 我地係做實驗咋! 唔係玩人啊!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    你"玩"JAYSON媽的手法我小時候也玩過一個細過我的小朋友

    (噢~ 你話唔係玩啊!! 係啦~ 唔算玩人囉!)

    我地幾個八厭星將豉油 咇汁 麻油等十種八種調味料給一個5歲女仔飲

    我地講話係可樂

    佢飲得津津有味啊!!

    嗱~ 依你的講法 我地係做實驗咋! 唔係玩人啊!!


    冇錯!大家都只不過係有科學家精神,追求真相之嘛。
    (希望個細路女之後對可樂冇抗拒啦…嘻…)

    回覆刪除
  3. 死啦...係咪我既味蕾有問題?!我覺得呢隻薯片好咪喎~~~等我下次都試下你個唔係玩人既玩人方法玩下我老公先~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    死啦...係咪我既味蕾有問題?!我覺得呢隻薯片好咪喎~~~等我下次都試下你個唔係玩人既玩人方法玩下我老公先~~


    係?!咁都可能係我嘅味蕾有問題喎!或者可能係我專一啲,鐘意食啲簡單啲嘅味道啦。嘻…
    再次聲明,我真係唔係玩人!係做實驗!!!

    回覆刪除
  5. 我食過一次, 不過雀得唔加粉好味d, 不過都係卡樂b好味d。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我食過一次, 不過雀得唔加粉好味d, 不過都係卡樂b好味d。


    我睇都係。加咗都唔知乜味。亂晒龍。哈!

    回覆刪除
  7. Lindberg : 係?!咁都可能係我嘅味蕾有問題喎!或者可能係我專一啲,鐘意食啲簡單啲嘅味道啦。嘻…再次聲明,我真係唔係玩人!係做實驗!!!咁咪係玩人既實驗囉...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lindberg : 係?!咁都可能係我嘅味蕾有問題喎!或者可能係我專一啲,鐘意食啲簡單啲嘅味道啦。嘻…再次聲明,我真係唔係玩人!係做實驗!!!咁咪係玩人既實驗囉...


    我話晒(以前)都係個科學家。有科研精神,係好合情合理嘅。
    妳見唔見我 sidebar 個 Jayson counter 呀?好得意呀!多謝晒!嘻…

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    好在我唔啱食,不然又肥多幾磅呀 !

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好在我唔啱食,不然又肥多幾磅呀 !


    我屋企都幾多零食。不過好多時都冇食到,等到過期先發現。唉…

    回覆刪除
  11. Lindberg : 我話晒(以前)都係個科學家。有科研精神,係好合情合理嘅。妳見唔見我 sidebar 個 Jayson counter 呀?好得意呀!多謝晒!嘻…
    見到啦...哈哈!!koko都即偷左啦!!不過我都係偷人地既...嘩卡卡卡卡卡!!!

    回覆刪除
  12. 你同koko果個一樣background一樣衫既...不過隻眼同帽仔唔同.
    遲d佢大個d會唔同動作架, koko果個識爬啦!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你同koko果個一樣background一樣衫既...不過隻眼同帽仔唔同.

    遲d佢大個d會唔同動作架, koko果個識爬啦!


    係?!咁過癮?!我唔知 koko 個網址呀!佢係邊呀?
    Jayson 冇頭髮。我覺得呢個樣最似。哈!

    回覆刪除
  14. Lindberg : 係?!咁過癮?!我唔知 koko 個網址呀!佢係邊呀?Jayson 冇頭髮。我覺得呢個樣最似。哈!
    係咩?你睇唔到佢個blog咩?可能佢留言時無log in...佢個網址係 - http://kobomo.mysinablog.com/我問左佢架啦!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係咩?你睇唔到佢個blog咩?可能佢留言時無log in...佢個網址係 - http://kobomo.mysinablog.com/我問左佢架啦!


    謝謝!立即去!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你同koko果個一樣background一樣衫既...不過隻眼同帽仔唔同.

    遲d佢大個d會唔同動作架, koko果個識爬啦!


    話時話,Jayson 真係有件咁嘅衫喎!

    回覆刪除
  17. 我都食過啦 唔係咁難食咋嘛!我覺得似蝦咋wor...@@

    回覆刪除
  18. hohoho...我都試左同一般既珍珍真係無咩分明, 一d都唔抵食...電視廣告真係幾大既魔力

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    我都食過啦 唔係咁難食咋嘛!我覺得似蝦咋wor...@@


    三文魚壽司變蝦?蝦蝦蝦!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    hohoho...我都試左同一般既珍珍真係無咩分明, 一d都唔抵食...電視廣告真係幾大既魔力


    係呢!有俾人搵笨嘅感覺…

    回覆刪除
  21. Lindberg :

    話時話,Jayson 真係有件咁嘅衫喎!
    其實anson都有件波點衫架!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    其實anson都有件波點衫架!


    咁可愛呀?
    我依家單手抱住扭緊計嘅 Jayson,單手覆妳。哈哈哈!

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    白雪 :其實anson都有件波點衫架!
    咁可愛呀?

    我依家單手抱住扭緊計嘅 Jayson,單手覆妳。哈哈哈!
    嘻嘻~~係底衫仔黎架~~

    我...單手抱住食緊奶(絕招:下扒頂奶樽)既anson單手覆你..嘩卡卡!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘻嘻~~係底衫仔黎架~~

    我...單手抱住食緊奶(絕招:下扒頂奶樽)既anson單手覆你..嘩卡卡!


    妳贏!寫個「服」字俾妳!哈哈哈!

    回覆刪除
  25. Lindberg : 白雪 :嘻嘻~~係底衫仔黎架~~我...單手抱住食緊奶(絕招:下扒頂奶樽)既anson單手覆你..嘩卡卡!妳贏!寫個「服」字俾妳!哈哈哈!
    嘩卡卡!

    回覆刪除
  26. 一出時我第一時間買左黎食, 好失望呀, 真係好難食, 又貴

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    一出時我第一時間買左黎食, 好失望呀, 真係好難食, 又貴


    哈哈哈!妳都俾個樣呃咗呢。

    回覆刪除