2008年2月22日

我要抬起頭做人!

經過 Anson 正確示範之後,我們的 Jayson 也要抬起頭做人!


原來之前我們的做法錯誤。把 Jayson 大字形爬在床上,頭仔僅僅可以抬起。其實應該:
先調整兩條小手臂至令手心可以支撐著上半身。後便喚著他的名字(或用玩具逗他),他便會嘗試抬起頭來,手仔也會有想向前扒的舉動(當然不會真的扒啊!).根據遊戲的解說,這個遊戲可以讓bb的背部肌肉手臂和頸椎得到鍛鍊,也可令他感受到快樂氣氛,熟悉自己的名字.
(資料來源:白雪
見 Jayson 可以抬起頭來,就不怕下星期到母嬰健康院做發展評估。做這嬰兒評估或練習,不是為了要跟誰比較。而是在成長過程中都有屬於每一階段應該要會的粗動作、細動作及語言認知的項目。該出現而未出現,常代表著發展上出現問題,若能早期發現,早期療育,不但對寶寶有所幫助,也可減少不必要的遺憾。



~ Lindberg

27 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    Jayson仔好叻叻!4個月人仔識geh野同我5個月茄茄差唔多喇!睇黎我茄茄都要努力d!
    4個月個次去健康院,姑娘冇同茄茄check佢識唔識抬頭轉身。淨係睇下佢對聲音同望嘢geh反應。不過最高興係姑娘話5個半月可以試下餵糊仔,有嘢放入bb口,個bb會反射性地bu番出黎,5個半月就可以訓練下佢唔好bu出黎喎。好期待啊~

    回覆刪除
  2. Small Water上午8:00

    哈哈! 現在的bb好辛苦, 細細個便要學很多野. 嗚...嗚.^_^

    回覆刪除
  3. That's tough work for a 4 month-old baby!

    回覆刪除
  4. 公關Patsy上午8:00

    Jayson的頭仔好似好重咁bor~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson仔好叻叻!4個月人仔識geh野同我5個月茄茄差唔多喇!睇黎我茄茄都要努力d!

    4個月個次去健康院,姑娘冇同茄茄check佢識唔識抬頭轉身。淨係睇下佢對聲音同望嘢geh反應。不過最高興係姑娘話5個半月可以試下餵糊仔,有嘢放入bb口,個bb會反射性地bu番出黎,5個半月就可以訓練下佢唔好bu出黎喎。好期待啊~


    佢公公婆婆成日同佢玩,我睇有啲幫助。而且婆婆湊過好多BB,所以識得點幫佢呱。
    今日打針,醫生都話五個月後可以試飲蘋果汁。之後可以食雞蛋黃。不過未教食糊仔。話下次打針再教。哈哈哈…

    回覆刪除
  6. 好得意... :)

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    哈哈! 現在的bb好辛苦, 細細個便要學很多野. 嗚...嗚.^_^


    其實都唔算學野嘅。我地以前某程度上都有做過同樣嘅野,只不過冇咁有系統之嘛。
    我睇唔似以前,依家好多時兩個大人都要返工,如果冇啲「指引」,好容易忽略咗個細路嘅發展。如果(touch wood)有問題到時就後悔莫及啦!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    That's tough work for a 4 month-old baby!


    你估係我地以前咩!依家啲細路好硬淨啦!我朋友個仔,七個月已經行來行去!不過當然,佢大概係 exception。哈!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    Jayson的頭仔好似好重咁bor~


    妳未見過我同 Jayson 媽個頭咩?我地全家都係大頭仔。我頭圍 24 吋,阿仔當然唔野少啦!嘩哈哈哈!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    好得意... :)


    你都快啲生番過啦!

    回覆刪除
  11. 臣臣好叻仔呀!!

    回覆刪除
  12. 臣爸: 我有一啲有關1-12個月比bb玩既發展遊戲既資料, 佢有教埋點同bb玩架, 你要唔要?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    臣臣好叻仔呀!!


    妳個臣臣叻啲!嘻嘻…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 臣爸: 我有一啲有關1-12個月比bb玩既發展遊戲既資料, 佢有教埋點同bb玩架, 你要唔要?要!(哈哈哈!)

    回覆刪除
  15. 公關Patsy上午8:00

    返到屋企先聽到短片內的聲音

    JAYSON媽同LINDBERGH把聲真係變高12度

    好得意啊!! (3 of u lar)

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    返到屋企先聽到短片內的聲音

    JAYSON媽同LINDBERGH把聲真係變高12度

    好得意啊!! (3 of u lar)


    妳又知我地原本把聲係點?可能都係咁白痴呢!哈哈哈!

    回覆刪除
  17. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :返到屋企先聽到短片內的聲音JAYSON媽同LINDBERGH把聲真係變高12度好得意啊!! (3 of u lar)
    妳又知我地原本把聲係點?可能都係咁白痴呢!哈哈哈!
    唔係FA?? 得閒真係要見下你哋~ 可以嗎?

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    唔係FA?? 得閒真係要見下你哋~ 可以嗎?


    當然得啦!Jayson 媽話佢想見藍藍多啲囉。有機會帶 Jayson 去同藍藍玩吓!不過佢尋晚捉住姐姐啲喎鬚… 陰功 Julie。哈!
    Jayson 媽仲話佢以為妳只係鐘意貓仔。估唔到都會鐘意我地個人仔。哈!

    回覆刪除
  19. jayson好叻呀!不過,佢好似攰到喊噃! =P

    回覆刪除
  20. Lindberg :

    白雪 : 臣爸: 我有一啲有關1-12個月比bb玩既發展遊戲既資料, 佢有教埋點同bb玩架, 你要唔要?要!(哈哈哈!)

    回覆刪除
  21. email比你得唔得?

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    jayson好叻呀!不過,佢好似攰到喊噃! =P


    係呀!最多得兩分鐘!哈!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    email比你得唔得?


    好呀好呀!jojita@gmail.com。唔該晒!

    回覆刪除
  24. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg : 公關Patsy :唔係FA?? 得閒真係要見下你哋~ 可以嗎?當然得啦!Jayson 媽話佢想見藍藍多啲囉。有機會帶 Jayson 去同藍藍玩吓!不過佢尋晚捉住姐姐啲喎鬚… 陰功 Julie。哈!Jayson 媽仲話佢以為妳只係鐘意貓仔。估唔到都會鐘意我地個人仔。哈!
    人地個仔當然鍾意啦~

    有得玩啊! 喊果陣俾返佢阿媽

    你話幾好! 唔洗咁辛苦

    自己生一個就唔好啦~

    回覆刪除
  25. Lindberg : 白雪 :email比你得唔得?好呀好呀!jojita@gmail.com。唔該晒!
    e左啦~~~

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    人地個仔當然鍾意啦~

    有得玩啊! 喊果陣俾返佢阿媽

    你話幾好! 唔洗咁辛苦

    自己生一個就唔好啦~


    到妳真係有,就會有唔同睇法。Jayson 媽就係最好嘅例子。笑一笑,個心都溶埋!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    e左啦~~~


    勁呀!Jayson 有排(俾我)玩啦!唔該晒!

    回覆刪除