2008年2月27日

有乜落乜的羅宋湯

上個周末,因為見屋企有幾個麵飽,所以就想簡簡單單煮個羅宋湯做晚餐。加上係 Julie 嘅生日,所以想陪佢多啲。


煮羅宋湯,我通常會落牛尾。去到百佳,見到有包牛尾。痴線地貴!要成 $58 一包!係唔係物價通漲成咁呀?!正當諗緊好唔好轉煲意大利菜湯之時,俾我見到份蕃茄薯仔湯料。掂啦!

包湯料有帥兩個好青嘅蕃茄、一包切好咗嘅薯仔、同埋幾大舊牛骨。據悉之前大陸雪災,所以上好多農作物都提早收割。所以即使我地餐廳用嘅蕃茄,有一輪都青啤啤。而好明顯,呢包料唔慌俾好野你。薯仔一定係發咗芽,所以先去皮同切粒。牛骨… 咪牛骨囉。不過 $28 一包,有齊幾樣我要嘅野,冇所謂啦。
材料:(六至八人份)
蕃茄薯仔湯料一包
椰菜一小個
西芹 1/3 棵
洋蔥一個
蒜頭四瓣
罐頭蕃茄肉一罐
月桂葉(Bay Leave)數片
檸檬兩片
紅蘿蔔應該有一條(我以為雪櫃有,原來冇!唔落都得,落咗就會甜啲啦。)



其實這一瓿都唔算係羅宋湯,因為冇咗羅宋湯主要嘅材料:紅菜頭(beetroot)。不過若以成本效益為重,唔係太大問題啦。但係真正問題,係之後發生…

首先將牛骨汆水,去除骨中嘅血水和雜質。唔係我驚會有腥臊味。跟住問題就出現啦。乜啲牛骨咁大舊,或者係我個瓿咁細嘅呢?之後點放其他材料落去呀?但係呢啲問題點難得到我呀?照煲!


汆完水要沖水,沖走啲雜質。

因為一個瓿唔夠大,我於是用夠兩個。一邊煮湯料,另一邊煲牛骨湯。我將一啲大塊嘅肉搣出嚟同啲已經炒香咗嘅切塊嘅洋蔥一齊炒。其餘牛骨就用嚟煲湯底。


等啲牛骨湯水滾之後,就要不停撇走上面層雜質。啲雜質係啲肥油、骨髓、血水,唔撇的話會越煲越臊。見冇乜雜質之後就可以收細做文火,繼續煲呀煲。(開頭又話簡簡單單嘅…?)如果切菜有乜菜頭菜尾可以放埋落去。煲完會好好味!


喺另一個瓿,炒香啲肉之後就可以放罐頭蕃茄肉。因為啲新鮮蕃茄唔靚,罐頭有保證得多。跟住就可以放埋啲椰菜同西芹。如果唔夠水份,可以放少少未煮好嘅牛骨湯落去。煲滾一陣,就放埋啲「青啤啤」蕃茄同「發芽」薯仔。


我將佢煲到大滾之後就放落真空瓿,慳番啲火。牛骨湯同樣煲到滾一滾,熄火。然後出街街。


三四個鐘頭之後,兩個瓿再開火煲過。此時啲牛骨湯已經變得白雪雪,有牛味得嚟,又唔會臊。湯料那邊有好甜嘅蔬菜味。呢個時候,正好二合一啦!


因為罐頭蕃茄好甜,冇乜酸味,所以我放咗少少檸檬。連皮一齊煲。


而且因為有薯仔,加上啲菜都溶溶地,所以濃稠度剛剛好。再煲一陣,落鹽同黑椒粉調味。飲得!




~ Lindberg


P.S. 瓿湯第二日番煲,啲檸檬味更加溶入啲湯到。仲好味!

21 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    我就喜歡飲意大利菜湯, 我個朋友好鐘意煮嘢食, 佢上次整比我飲, 好正呀 !

    通常朋友十居其九都是喜歡羅宋湯呀 !

    回覆刪除
  2. 嘩!好認真既羅宋湯呀!
    我平時煲都係有咩落咩架, 不過就無你咁pro(落埋月桂葉)...

    請問罐頭蕃茄肉同茄膏有咩分別架?
    E?你都係用NUK洗奶樽架?

    回覆刪除
  3. 睇黎jayson第時食糊會有口福喇~~~ mavis就冇咁好彩喇, 哇哈哈~~~~
    我都係用nuk洗奶樽。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我就喜歡飲意大利菜湯, 我個朋友好鐘意煮嘢食, 佢上次整比我飲, 好正呀 !

    通常朋友十居其九都是喜歡羅宋湯呀 !


    如果個湯有肉,飲落嘅味道會複雜啲,食得肉嘅人自然會鐘意多少少。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩!好認真既羅宋湯呀!

    我平時煲都係有咩落咩架, 不過就無你咁pro(落埋月桂葉)...

    請問罐頭蕃茄肉同茄膏有咩分別架?

    E?你都係用NUK洗奶樽架?


    其實我都係有乜落乜。就好衰唔衰有啲大大舊牛骨,又冇個大瓿,所以咪煮餐矇囉!
    罐頭蕃茄有一隻隻去皮蕃茄。有啲蕃茄汁「養」住。因為通常都係啱時間收成先入罐,所以啲蕃茄都夠熟同好靚。我好多時整湯或煮茄汁,都會用佢。好過用新鮮蕃茄。當然,如果可以買到啲靚蕃茄,又唔介意自己去皮,就另作別論。而茄膏就係經煮過濃縮咗嘅野。
    NUK 妳都睇到?!好彩我張檯冇放啲唔見得光嘅野啫!(滴汗…)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    睇黎jayson第時食糊會有口福喇~~~ mavis就冇咁好彩喇, 哇哈哈~~~~

    我都係用nuk洗奶樽。


    我唔識煮糊仔喎…
    下次影相要小心啲!

    回覆刪除
  7. Lindberg :我唔識煮糊仔喎…

    下次影相要小心啲!
    通常自己都有既野係易認得出d架, 哈哈~~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    通常自己都有既野係易認得出d架, 哈哈~~~


    咁又係…

    回覆刪除
  9. 好複雜的羅宋湯啊!

    都係D 木瓜蘋果煲豬展呢D方便野啱我做多D~
    你係我家的留言驗證是6666

    我係你家的留言驗證是1354

    咁即係你唔使死~

    呵呵~

    回覆刪除
  10. 可能真係自己d野容易認得...我一眼就睇到啦!
    好低能地, 上次bb fair見平一買買左7枝nuk bottle cleaner, 點知返到屋企一睇到期日係到今年10月, 你地知唔知呢d野都有到期日既咩?過左期又會點呢?

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    好複雜的羅宋湯啊!

    都係D 木瓜蘋果煲豬展呢D方便野啱我做多D~

    你係我家的留言驗證是6666

    我係你家的留言驗證是1354

    咁即係你唔使死~

    呵呵~


    明明係好簡單。係我手痕整到麻煩咗啫。
    1354… 好彩…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    可能真係自己d野容易認得...我一眼就睇到啦!

    好低能地, 上次bb fair見平一買買左7枝nuk bottle cleaner, 點知返到屋企一睇到期日係到今年10月, 你地知唔知呢d野都有到期日既咩?過左期又會點呢?


    七枝?!妳講笑咋?咁多支放喺邊呀?我支仲有兩年期喎。過咗期… 應該冇乜野呱。不過俾妳個仔用,博唔博呀?大人用埋佢囉。

    回覆刪除
  13. 白雪 :

    可能真係自己d野容易認得...我一眼就睇到啦!

    好低能地, 上次bb fair見平一買買左7枝nuk bottle cleaner, 點知返到屋企一睇到期日係到今年10月, 你地知唔知呢d野都有到期日既咩?過左期又會點呢?
    哈哈~~~ 我個人比較孤寒, 就算平都唔會一手買七八支咁多, 哈哈~~~
    不過話時話我屋企有包refill未開, 我見2007年生產, 2010年先到期, 點解你個d咁快到期咁既!? 我雀得你留返你自己用喇, bb既就買過d新喇到時, 哇哈哈~~~ 通常父母都係執仔女d手尾架喇, 哈哈~~~~
    你真係搞笑, 哇哈哈~~~ 等我講俾老公知先得, 哈哈~~~

    回覆刪除
  14. 唉...點知喎...

    果次同個friend一齊, 又以為呢d野會要用好多同埋會用得好快, 咪孤注一擲囉...
    唔好笑我啦~~

    咪唯有留黎洗下出面花園塊地囉...

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    唉...點知喎...

    果次同個friend一齊, 又以為呢d野會要用好多同埋會用得好快, 咪孤注一擲囉...

    唔好笑我啦~~

    咪唯有留黎洗下出面花園塊地囉...


    我地邊到有笑妳呢!係話妳豪爽之嘛。嘻…我屋企冇乜地方,所以都唔會大手入貨。
    我上一支細嘅都用咗我差唔多兩個月。
    嘩!用嚟洗地咁浪費!!妳應該睇下身邊有乜大肚朋友,或剛剛生咗,送俾佢呀嘛。再唔係就靜雞雞入落老公支洗頭水到。咁咪又可以慳番一筆囉。嘩卡卡卡卡!

    回覆刪除
  16. Lindberg :

    我地邊到有笑妳呢!係話妳豪爽之嘛。嘻…我屋企冇乜地方,所以都唔會大手入貨。

    我上一支細嘅都用咗我差唔多兩個月。

    嘩!用嚟洗地咁浪費!!妳應該睇下身邊有乜大肚朋友,或剛剛生咗,送俾佢呀嘛。再唔係就靜雞雞入落老公支洗頭水到。咁咪又可以慳番一筆囉。嘩卡卡卡卡!
    好彩阿嫂就生,佢個b可以幫下手用下啫~

    我同老公用同一枝洗頭水架...

    咁都比你諗到, 莫非你老婆除左同你玩實驗之外...仲...

    嘩卡卡卡卡卡~~~

    回覆刪除
  17. 嘩..要放檸檬架...咁樣會甜d咩, 下次試吓先..不過宜家d野真係貴左好多

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁都比你諗到, 莫非你老婆除左同你玩實驗之外...仲...

    嘩卡卡卡卡卡~~~


    咁我又唔敢…

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO : 嘩..要放檸檬架...咁樣會甜d咩, 下次試吓先..不過宜家d野真係貴左好多唔係呀!我係話我用罐頭蕃茄唔夠酸,所以落檸檬等佢酸少少。咁就好味啲啦!

    回覆刪除
  20. um ..禁真你要去你屋企試下你D手勢喇 :D
    p.s. 依然記得毅行者果陣有肥安捷盧菜湯飲,無得頂!

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    elma :

    um ..禁真你要去你屋企試下你D手勢喇 :D

    p.s. 依然記得毅行者果陣有肥安捷盧菜湯飲,無得頂!


    我都好想煮俾大家食。奈何妳知我屋企唔大,我地又咁多人,好難請你地上嚟呢…

    回覆刪除