2008年2月20日

乖乖上堂去

Jayson,今天要坐直直,認真上堂!


其實一個月大時,我已經開始給這副 flashcard 他看。以前怎麼也想象不到自己會這樣做。不過見 Jayson 很喜歡看,我亦不妨每天跟他看一次。(可能他只當我是一件娛樂消遣工具…

有些人說,當嬰兒看了 flashcard,大個之後會有些印象,因而在學習上更容易入腦。Flashcard 的形式和用法亦有很多不同學說。雖然我沒有太深入研究過,但我覺得應該沒有甚麼可能,而且任何一副 flashcard 也可以。我覺得只要大人能夠花一點時間跟小孩做一些學習活動,可以養成小孩對學習的興趣。聲音和視覺顏色的刺激,對感觀的發展亦都很好。就算到頭來甚麼也學不到,作為一點高質素的親子時間也不錯吧。

我這副是在 PageOne 買的。雖然不算便宜,但勝在大大張,和夠硬而耐用。




~ Lindberg


P.S. 聲明:平時我把聲並不是這麼低能!

22 則留言:

  1. 丫,我問左我同事,佢話有blank flash card剩,size要check吓,你要唔要呀?

    回覆刪除
  2. 其實是更加低能... -__-!! hehe

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    丫,我問左我同事,佢話有blank flash card剩,size要check吓,你要唔要呀?


    我睇唔洗啦。我覺得個重點唔係張卡到。而且我覺得唔應該太多花樣,尤其是 Jayson 咁細。可能會有唔好嘅效果。做人專心啲好。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    其實是更加低能... -__-!! hehe


    你小心啲屋企會收到 Jayson 屎片郵包呀!

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    對,就算小朋友睇完都唔識唔記得,起碼維持住佢對學習的興趣都係好geh!

    回覆刪除
  6. 原本係呢d...JAYSON真係有反應架bor...我都見過商務有得賣呀~

    回覆刪除
  7. 我都覺得宜家d bb比較幸福...祝你bb成長快樂, 身體健康.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    對,就算小朋友睇完都唔識唔記得,起碼維持住佢對學習的興趣都係好geh!


    我就係咁諗,所以我都唔會太過份買多幾套。等佢有啲良好嘅學習興趣,而且唔好太多花款,專心啲去做一樣野。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    原本係呢d...JAYSON真係有反應架bor...我都見過商務有得賣呀~


    係呀。我就係同妳講呢啲呀。買就買啲大張啲好睇啲嘅囉。有人話唔好有字,會令個細路好迷惑。不過我就覺得冇所謂啦。有得玩咪得囉。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都覺得宜家d bb比較幸福...祝你bb成長快樂, 身體健康.


    希望佢到大個讀書,都一樣咁幸福就好啦。多謝妳!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    吓 !咁細個就要培養呀 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    吓 !咁細個就要培養呀 !


    依家唔培定等幾時呀?哈哈哈!

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    係呀。我就係同妳講呢啲呀。買就買啲大張啲好睇啲嘅囉。有人話唔好有字,會令個細路好迷惑。不過我就覺得冇所謂啦。有得玩咪得囉。
    我見你果d係咪前面圖畫後面字架?

    回覆刪除
  14. Lindberg :

    你小心啲屋企會收到 Jayson 屎片郵包呀!
    哈哈哈哈!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我見你果d係咪前面圖畫後面字架?


    咁我都要知張卡係乜先有得讀㗎嘛。唔係咪要反來反去?!Jayson 見到都煩啦。
    另外一面就有個大公仔同字囉。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    哈哈哈哈!


    Ardy 叔叔新年去咗避年,話過咗十五唔派利是喎!妳話收屎片郵包,係唔係已經對佢手下留情先?!

    回覆刪除
  17. 公關Patsy上午8:00

    P.S. 聲明:平時我把聲並不是這麼低能! ← 點解你會知道我一聽到你把聲就有咁的想法?
    不過我地呢d貓媽對貓兒子都係咁的聲啦~

    不過有網友讚過我把聲bor~

    你恨唔到啦!!! 呵呵呵~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    P.S. 聲明:平時我把聲並不是這麼低能! ← 點解你會知道我一聽到你把聲就有咁的想法?

    不過我地呢d貓媽對貓兒子都係咁的聲啦~

    不過有網友讚過我把聲bor~

    你恨唔到啦!!! 呵呵呵~


    知妳聲靚啦。唔同妳鬥!哈!

    回覆刪除
  19. 公關Patsy上午8:00

    嘩哈哈哈~ 我想講俾你聽

    前幾日係街見到一個人係百佳不停罵人

    蝦子餅話呢個人有把帶女人味的聲音

    剛才我特意俾佢睇你呢段短片

    問佢呢把聲似唔似你講的帶女人味的聲?

    佢一邊聽你把聲 一邊問:呢個係女人~唔好玩我! 你有無玩我啊?

    跟住佢講:你睇~ 佢的手成隻手人手咁 一定係女人啦~
    Lindbergh~ 你係得~ keep得把聲同雙手咁好!!!

    嗱嗱嗱~ 唔准嬲我o架!!!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    嘩哈哈哈~ 我想講俾你聽

    前幾日係街見到一個人係百佳不停罵人

    蝦子餅話呢個人有把帶女人味的聲音

    剛才我特意俾佢睇你呢段短片

    問佢呢把聲似唔似你講的帶女人味的聲?

    佢一邊聽你把聲 一邊問:呢個係女人~唔好玩我! 你有無玩我啊?

    跟住佢講:你睇~ 佢的手成隻手人手咁 一定係女人啦~

    Lindbergh~ 你係得~ keep得把聲同雙手咁好!!!

    嗱嗱嗱~ 唔准嬲我o架!!!


    (大鑊…)蝦子餅有冇咁好眼呀?睇得咁清楚呀?!
    藍藍!我唔鐘意你爸爸呀!我嬲!

    回覆刪除
  21. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :嘩哈哈哈~ ... 跟住佢講:你睇~ 佢的手成隻手人手咁 一定係女人啦~Lindbergh~ 你係得~ keep得把聲同雙手咁好!!!嗱嗱嗱~ 唔准嬲我o架!!!
    (大鑊…)蝦子餅有冇咁好眼呀?睇得咁清楚呀?!

    藍藍!我唔鐘意你爸爸呀!我嬲!
    我家蝦子餅的眼力好好o架~

    視力系數仲好高tim

    佢話你手白滑瘦~

    我相信佢o架~

    除非你俾隻手俾我檢查一下啦!! 呵呵~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我家蝦子餅的眼力好好o架~

    視力系數仲好高tim

    佢話你手白滑瘦~

    我相信佢o架~

    除非你俾隻手俾我檢查一下啦!! 呵呵~


    咁我對手又幾白滑嘅。嘻…
    神眼蝦子餅?!咁又係,都唔洗戴坦眼鏡。勁!

    回覆刪除