2008年2月9日

朋友的定義

自從陳冠希事件之後,我開始對朋友嘅定義開始感到模糊。忽然間周圍嘅人都變得「親切」好多,甚至稱兄道弟。而最令我不安,係嗰日行街聽到嘅對話。

上星期行街,聽到二男一女嘅中學生對話。應該中四五左右,斯斯文文。

「尋日又睇咗一堆…」女學生話。

「係啦。不過都唔明人地點解咁話陳冠希。佢都唔係好勁之嘛…」男學生話。

我第一時間心諗:「細路,唔好扮勁喎!」

其實人地鐘意做乜影乜,我覺得佢地都係成年人,唔應該過問。但正如癌症一樣,我記得以前教授講過,一種 carcinogen(致癌物質)未必攞得你命,變成癌症。但如果係有一連串嘅接觸或者事件,就大大鑊啦。

你鐘意做大導演,自導自演,唔緊要。唔識用電腦,保護自己嘅文件,都未必死得。但傻到部機壞咗,就咁攞去俾人整,已經非常之危。咁人地發現咗天大嘅秘密,忍得一時,忍唔到一世唔發出去,咁就出事啦。一個係咁,個個都係咁。

最慘事件中唔係普通人,而係年青人嘅偶像。聽完嗰幾個中學生嘅對話,應該可以想象到對社會風氣嘅影響。

咁唔似癌症似乜呢?



~ Lindberg

2 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    希望事件快d 淡忘啦 !

    我朋友的囡囡, 5 歲人仔睇到報紙登埋d 相,不停問,而家係佢屋企報紙列作不良刊物添呀!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    希望事件快d 淡忘啦 !

    我朋友的囡囡, 5 歲人仔睇到報紙登埋d 相,不停問,而家係佢屋企報紙列作不良刊物添呀!


    係?都幾大鑊喎。我就唔識答喇。好彩屋企唔買報紙…

    回覆刪除