2008年2月5日

重臨 Freshness Burger

上次食過 Freshness Burger,覺得味道唔錯,但價錢一啲都唔平。今日行經皇室堡,心思思又去食過!

今次又係叫餐。芝士漢堡,跟中氣水同薯格。多謝盛惠 $50。


除咗芝士同漢堡扒之外,入面仲有酸瓜、洋蔥、蕃茄、同埋生菜。本來我唔食洋蔥,不過見佢好有誠意地燒過啲洋蔥,於是就咬少少試下。可能因為燒過嘅關系,所以好甜。全部食晒入肚!好味!

貴係貴啲,而且只係細細個,不過一餐半餐都唔錯呀。



~ Lindberg

2 則留言:

  1. 我都好喜歡佢地既burger真係好正, 我覺得仲好味過burger king

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都好喜歡佢地既burger真係好正, 我覺得仲好味過burger king


    最估唔到就係燒咗啲洋蔥幾甜又唔辣。
    雖然 BK 啲漢堡飽好肉味啲,不過有時煮得唔好,就好鬼乾。

    回覆刪除