2008年3月10日

又做敗家仔

早兩個星期陪 Jayson 媽去配眼鏡。自己就帶咗副舊鏡框去配鏡片。以前我鐘意用玻璃鏡片,因為唔會花。幾年前試過用膠,過幾個月就花晒,要換番玻璃鏡片。但上一次被人極力游說之下,話新型膠鏡好好。於是就再試一次。叫做識間眼鏡店,得都要一千蚊一對。雖然都幾貴,但係又真係好正喎!

新型膠鏡,除咗好薄、好輕、不碎之外,仲加咗一層塗層,令鏡片更易清理。塊鏡片差不多都唔洗抹。所以用過之後,我就想換埋副舊眼鏡嘅鏡片。

正當 Jayson 媽驗眼之際,我就四圍行。俾我睇見到一副同我依家戴緊嘅牌子一樣嘅眼鏡,視線立即鎖定。心入面個魔鬼同我講。與其換鏡片要成一千蚊,不如換埋個鏡框,費時一陣換咗又唔鐘意戴啦。佢講得好啱聽,因為我副舊框真係唔係咁好戴(因為塊面肥咗…)。

「依家哩副眼鏡好好戴,可惜係白色,唔可以日日戴。如果有副黑色就好啦…」心入面個魔鬼又同我講。又真係好啱聽。

之後… 唉… 破大財!我部 PS3呀!Devil May Cry 4 呀!嗚嗚…



突然記起以前返主日學,聽過一個聖經故事。一個妓女(喺 Da Vinci Code 入面好出名嗰個)為耶穌洗腳,用上等香油為耶穌洗腳,再用頭髮將佢抹乾。故事除咗叫我地要以最好嘅野去侍奉神之外,洗完腳,要記得抹腳呀…(窮到傻咗…)



~ Lindberg

21 則留言:

  1. 無聊呀你!副眼鏡有咩分別呀?
    快d幫我祈禱啦>

    回覆刪除
  2. 哎呀~~~

    好彩我無近視既啫~~

    回覆刪除
  3. 仲要係一個發姣的敗家仔~呵呵

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    無聊呀你!副眼鏡有咩分別呀?

    快d幫我祈禱啦>


    有!黑色同白色!
    幫妳起緊壇作法啦!祝妳聽日好運!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    哎呀~~~

    好彩我無近視既啫~~


    係?勁喎!我冇識得邊個冇近視。果然保養得好呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    仲要係一個發姣的敗家仔~呵呵


    嘻嘻… 唔好咁話人啦。

    回覆刪除
  7. So I finally found an area which you're way more itchy than me, I've been wearing this pair of glasses for 2 years now...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    So I finally found an area which you're way more itchy than me, I've been wearing this pair of glasses for 2 years now...


    I am hoping this pair will last a lot longer than that. Or else, it'd be REALLY expensive!!!

    回覆刪除
  9. 唉~

    我副鏡片都要$700~

    但係唔夠一年就已經花晒

    睇來就快要換鏡片了~

    max mara的框 唔換住囉~

    不過白色的金屬框有問題嗎?

    都好斯文丫

    擺到明係有人心中有一隻大使鬼

    又貪靚 所以出手配新眼鏡~

    回覆刪除
  10. Lindberg :

    係?勁喎!我冇識得邊個冇近視。果然保養得好呀!
    嘻~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    唉~

    我副鏡片都要$700~

    但係唔夠一年就已經花晒

    睇來就快要換鏡片了~

    max mara的框 唔換住囉~

    不過白色的金屬框有問題嗎?

    都好斯文丫

    擺到明係有人心中有一隻大使鬼

    又貪靚 所以出手配新眼鏡~


    我呢塊鏡真係好得喎。我好粗用都唔花!
    白色好整襯番工衫呢。我個樣已經好「靚」(後生),唔見得人呢。

    回覆刪除
  12. 幾令喎, 咁配左幾錢即係?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    幾令喎, 咁配左幾錢即係?


    提起我嘅傷心事… 副鏡就 $1,000。嗰框就一部 PS3。唉…

    回覆刪除
  14. 其實我都覺得2幅眼鏡好似無咩分別

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    其實我都覺得2幅眼鏡好似無咩分別


    黑色同白色都唔覺咩?咁我估都好過Q太郎呱,件件衫都一樣。嘻…

    回覆刪除
  16. Lindberg : 提起我嘅傷心事… 副鏡就 $1,000。嗰框就一部 PS3。唉…
    嘻嘻~ 其實係開心事家傷心事, 副野都幾貴就真... 不過算喇, 戴得你令仔就咩都係返晒到喇, 呵呵~~~

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    嘻嘻~ 其實係開心事家傷心事, 副野都幾貴就真... 不過算喇, 戴得你令仔就咩都係返晒到喇, 呵呵~~~


    咁我又唔敢認。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  18. 白色果副好型呀, 衰在我冇近視, 唔你我諗我都會係咁換look, fashion既一種呀

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    maggie :

    白色果副好型呀, 衰在我冇近視, 唔你我諗我都會係咁換look, fashion既一種呀


    冇近視咁好呀!咁都可以戴平光鏡呀嘛。哈哈哈!

    回覆刪除
  20. wingwing上午8:00

    嘻嘻 ! 睇見你咁, 自己又好想買番副玩下,不過我而家無近視真係買來哂錢啦 !

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘻嘻 ! 睇見你咁, 自己又好想買番副玩下,不過我而家無近視真係買來哂錢啦 !


    哈哈哈!唔好哂錢啦 !

    回覆刪除