2008年3月8日

偷懶澳門之旅 - 大食篇之自助餐

上次到澳門玩,仲有兩餐自助餐值得一提。

第一餐:金沙賭場,888美食天地金沙賭場 2樓
營業時間:
星期一至星期四
早上11時30分至下午2時30分
下午5時30分至晚上10時30分
星期五至星期日
早上11時至晚上11時
晚餐每位:$188

第二餐:東方文華酒店自助早餐
Cafe Bela Vista
Open 24 hours a day, except Thursday until midnight.
For details and reservations, please call +853 793 3871 or
E-mail: momfm-cafebelavista@mohg.com
早餐每位:唔知… 訂酒店包埋

開頭有啲傷腦筋,諗唔到晚飯食乜。突然諗起酒店隔籬係金沙賭場,據聞有好抵食嘅自助餐。於是就去試下。
「888美食天地引進國際級美食廣場概念,提供享譽全球的拉斯維加斯式自助餐,精選中式及東南亞特色美食,包括日式佳餚、壽司、泰國及中國各地菜色。 」
星期四晚,早段兩位冇訂位,都唔係太大問題。$188 一位,門口先俾錢。

自助餐枱都幾大,有好多野食。食物質素唔差,不過又唔算最好,一般啦。材料同選擇唔算係上等貨色,但只係俾 $188 就有咁多野食,應該好滿足啦!

除此之外,仲有橙汁同酸梅湯任飲。不過兩樣都好難飲,飲水好過。

因為喺賭場入面嘅關系,所以唔敢影相。

唯一一個唔好處就係周圍嘅人,令到你食得好唔自在。唔係因為吸煙區嘅煙民,亦唔係有搶野食嘅冇儀態食客,而係四周嘅人,好似被一股愁雲慘霧所籠罩。好明顯剛剛喺樓下賭場失咗意,或者大戰完七七四十九個回合,食啲野再去殺過。見唔到一個半個好開心,好似贏咗錢,所以喺到食大餐慶祝嘅人。賭海迷途,回頭是岸呀,施主。


一覺瞓醒,又另一餐自助餐。文華嘅自助早餐令人好開心。地方好舒服,食物質素好好,而且選擇充足。食完簡直成個人精神晒!


隻蛋好好心機煮,煎完再用焗爐曬一曬,所以先有咁靚。



朝早有飯落肚,我覺得係一件好幸福嘅事。但係對於個肚腩就… 唔理!


日本小妹妹好可愛。唔知幾時可以帶 Jayson 再嚟過呢?



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 我想問~住文華幾$! 看到那麼吸引,心思思呢

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    我想問~住文華幾$! 看到那麼吸引,心思思呢


    上次星期四去,一晚加早餐連船票,好似要二千蚊左右兩位。

    回覆刪除
  3. ANSON : JAYSON 哥哥你咁細個就過江啦?仲識到日本妹妹添呀???勁喎!!MAMI我又要過江!我又要日本妹妹呀!!!
    MAMI: 日本妹妹點會so你呀?!你成個耕田佬咁, 人地JAYSON 哥哥眼大大又靚仔架...你.....

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    ANSON : JAYSON 哥哥你咁細個就過江啦?仲識到日本妹妹添呀???勁喎!!MAMI我又要過江!我又要日本妹妹呀!!!

    MAMI: 日本妹妹點會so你呀?!你成個耕田佬咁, 人地JAYSON 哥哥眼大大又靚仔架...你.....


    Jayson:我冇去呀!係爸爸媽媽兩個偷懶唔湊我自己去咋!而且係爸爸走去識日本妹妹!嬲死佢!
    仲有您唔好聽妳媽媽講!您邊似耕田佬佬呢!第二時我地一齊去識女仔!

    回覆刪除
  5. Lindberg : Jayson:我冇去呀!係爸爸媽媽兩個偷懶唔湊我自己去咋!而且係爸爸走去識日本妹妹!嬲死佢!仲有您唔好聽妳媽媽講!您邊似耕田佬佬呢!第二時我地一齊去識女仔!
    真的嗎(國語)?

    不過媽咪話我成日擰身擰世擰到偌褲腳走左上去似耕田佬佬呀...

    嗚~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    真的嗎(國語)?

    不過媽咪話我成日擰身擰世擰到偌褲腳走左上去似耕田佬佬呀...

    嗚~~~


    嘩卡卡卡卡!
    係媽咪衰!亂講野!人地好動又話人擰身擰世。臣臣乖…

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    好快就可以帶jayson 來啦 ! 轉下眼佢就差不多五個月了 !

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好快就可以帶jayson 來啦 ! 轉下眼佢就差不多五個月了 !


    再大啲先啦。依家都仲好扭計。

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    嘩卡卡卡卡!

    係媽咪衰!亂講野!人地好動又話人擰身擰世。臣臣乖…
    我邊有~只係講事實之嘛~

    回覆刪除
  10. 嘩~ 正!

    我好鐘意食自助餐架~ 環境又咁靚, 下次去試下先!

    回覆刪除