2008年3月17日

您一磅呀…我一磅呀…

昨天幫 Jayson 磅重。幫小朋友磅重的方法很簡單。首先將小朋友放在小盆上,然後浸在大水盆上。在小水盆上刻上水位的高度後,便抱起小孩。再用一些預先知道重量的小石塊放上小水盆中,直至小盆的水位去到跟之前所刻的位置一樣。小孩的重量,就是小石塊重量的總和。簡單嘛?哈哈哈!


那個「曹沖稱象」方法當然是在講笑。磅重的方法真的非常簡單。首先自己踏上浴室磅,看看自己的重量,然後抱著小孩一起上磅。小孩的重量就是兩者對減。簡單又安全。

Jayson 現在有 16 磅。比大半個月前重了一磅左右,應該算不錯吧。而我亦跟他一樣,有一磅的進帳。天呀…

莫非跟 wingwing 一樣,肥妹仔上身乎?唉…


「爸爸,您又放人地啲肉照出嚟呀!」

「咁您肉肉好得意呀嘛!您最性感嗰張我都冇放出嚟。」

「您再放,我第二時影番您派街㗎!」

「…」



~ Lindberg

27 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    呵呵 !jayson 仔等你大d 咪可以影番爸爸啦 !

    回覆刪除
  2. 圜碌碌好得意~ 呵呵~~~ 我雀得jayson肥過mavis。

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    節瓜俠更節瓜

    肥老豆又更加肥!!!!

    呵呵~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    呵呵 !jayson 仔等你大d 咪可以影番爸爸啦 !


    冇人會想睇呢。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  5. JAYSON真係好肥督督呀~~(*0*)目瞪口呆中~~~~~~~~~~~~
    我d牙好痕呀~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    圜碌碌好得意~ 呵呵~~~ 我雀得jayson肥過mavis。


    咁 Jayson 未會行會走,咪會有多啲脂肪呱。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    節瓜俠更節瓜

    肥老豆又更加肥!!!!

    呵呵~


    藍藍,你個奴隸喺到笑人呀!幫我咬佢一大啖!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    JAYSON真係好肥督督呀~~(*0*)目瞪口呆中~~~~~~~~~~~~

    我d牙好痕呀~~~


    妳想點呀…?

    回覆刪除
  9. Lindberg : 咁 Jayson 未會行會走,咪會有多啲脂肪呱。
    可能係, 我睇返mavis4個幾月5個月d相, 個時都肥過佢而家。

    回覆刪除
  10. blockquote>Lindberg :



    藍藍:我見到節瓜俠有咁多肉 我想咬佢多過咬我的貓奴囉!!

    回覆刪除
  11. Patsy : blockquote>Lindberg :
    係公司時 呢d火星文女經常失效~

    唉!

    回覆刪除
  12. 櫻杏子上午8:00

    白雪 :

    JAYSON真係好肥督督呀~~(*0*)目瞪口呆中~~~~~~~~~~~~

    我d牙好痕呀~~~
    Jayson手臂條節瓜真係呢…點會唔令人「想入非非」XDDDD
    BTW, Jayson d 頭髮仔開始長出黎喇喎!

    回覆刪除
  13. 櫻杏子 :

    Jayson手臂條節瓜真係呢…點會唔令人「想入非非」XDDDD

    BTW, Jayson d 頭髮仔開始長出黎喇喎!
    櫻杏子同我既諗法一樣...哈哈哈哈哈~~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    藍藍:我見到節瓜俠有咁多肉 我想咬佢多過咬我的貓奴囉!!


    Jayson 又唔係魚魚。你邊到會鐘意食呀?

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    係公司時 呢d火星文女經常失效~

    唉!


    我明白啦… 妳用乜野 browser 呀?我用 firefox 都冇問題呀。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson手臂條節瓜真係呢…點會唔令人「想入非非」XDDDD

    BTW, Jayson d 頭髮仔開始長出黎喇喎!


    都有幾條頭髮啦。仲可以分界添!

    回覆刪除
  17. 想錫佢一啖*

    回覆刪除
  18. Lindberg :

    我明白啦… 妳用乜野 browser 呀?我用 firefox 都冇問題呀。



    公司用IE6 今早按留言旁的[引用]是會死LINK的!!

    回覆刪除
  19. Jayson 肥仔o麥

    我屋企有個電子磅(誤差0.2磅)﹐我們差不多每星期幫熙熙磅兩次o架

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    想錫佢一啖*


    等考完試咪俾妳錫囉!嘻…

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    公司用IE6 今早按留言旁的[引用]是會死LINK的!!


    明白晒!咁就真係冇計啦。好心就叫公司升上 IE7 或者用 Firefox 簡單啲啦!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    可能係, 我睇返mavis4個幾月5個月d相, 個時都肥過佢而家。


    依家阿仔咁肉肉,真係好好玩㗎!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    Jayson 肥仔o麥

    我屋企有個電子磅(誤差0.2磅)﹐我們差不多每星期幫熙熙磅兩次o架


    咁準確?!等我都去買番個先!
    如果我地有成日幫威威磅,就早啲知佢唔舒服啦。唉…

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    櫻杏子同我既諗法一樣...哈哈哈哈哈~~~


    佢有張相仲正呀!真係想錫死佢!哈!

    回覆刪除
  25. Lindberg :

    白雪 :櫻杏子同我既諗法一樣...哈哈哈哈哈~~~
    佢有張相仲正呀!真係想錫死佢!哈!
    你仲引人喎~~~~

    我就黎要咬個mon望梅止渴架啦!~!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你仲引人喎~~~~

    我就黎要咬個mon望梅止渴架啦!~!


    妳番去咬妳自己嗰個啦!嘩卡卡卡卡…

    回覆刪除
  27. 莎莉蛋糕上午8:00

    我都係抱起佢哋(kiki soso),減番自己磅數架~~

    回覆刪除