2008年3月14日

Afro-Caribbean Jazz Sextet

每年一到藝術節,郭生就會搵我去睇表演。佢會睇好多場,然後搵啲啱我嘅先叫我。好兄弟!唔知點解有啲似以前另一個朋帶我返主日學咁。哈!

以前我地會去聽歌劇,依家都係去聽爵士樂多啲。今次個傻佬仲請我聽:Eddie Palmieri 的拉丁爵士樂六重奏!聽完之後,簡單形容就係四個字:「精神爽利」。


強勁嘅拉丁節拍,加上爵士樂嘅旋律,真係可以令每一個細胞都跳躍起來。

頭一曲 Eddie Palmieri 鋼琴獨奏。曲名叫:「免治牛肉」。聽緊嗰時諗起之前晚飯去大家樂食嗰碟海南雞飯,十個難食。我不停去想象一碟古巴嘅免治牛肉飯,究竟同我地香港嘅有乜唔同呢?我地有牛肉、蕃茄、雜豆,上面打多隻生蛋就係「窩蛋免治牛肉飯」。我彷佛見到碟飯喺個台上面轉,好香… 後來睇番菜譜,古巴嘅免治牛肉飯咪同我地嘅差不多。基本上係以下材料一鑊熟!
* 1 pound ground beef
* 1 teaspoon oregano
* 1 teaspoon cumin
* 4 cloves garlic
* 1 medium white onion (chopped fine)
* 4 cloves garlic
* 1 medium white onion (chopped fine)
* 1 small green pepper (chopped)
* 1/2 cup beef stock
* 3/4 cup tomato sauce
* 2 small potatoes (peeled and diced)
* 8 to 10 green olives (pitted)
* salt and pepper to taste
* olive oil for sautéing
之後嘅樂曲由 Eddie Palmieri 帶領,小號手吹得非常非常出色!高音準又好定。如果我吹到佢一成都發大達啦。咪住先!如果佢吹到四個八度,一成咪一個八度都吹唔到…

康加鼓鼓手只可以用上身來形容。三個鼓,打出一首好歌,十個勁!除咗都係打康加鼓,佢個外型都有啲係 Donkey Kong!嘻嘻…


而最意想不到嘅就係…好多靚女。哈哈哈!我睇文化活動真係值得支持同參加。西九萬歲!仲有好多學生嚟觀摩,非常好呀。可惜咁好嘅表演,文化中心嘅音樂廳都坐唔滿。浪費呀!唉…



~ Lindberg

P.S. 喺文化中心見到 Zingaro (星躍馬術奇藝坊)賣飛。好想去睇呀。我好鐘意睇馬戲,尤其是有動物嗰種。一見啲動物行出嚟就好白痴咁流晒眼水,唔知點解…
同事帶個女去睇,話好好睇,可惜如果兩個大人去睇,就好似好傻咁。希望 Jayson 快啲大個啦,到時就有借口一齊去啦。


P.P.S. 多謝郭生!

12 則留言:

  1. Good for you! I haven't been in a concert for quite a while already...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Good for you! I haven't been in a concert for quite a while already...


    鬼咩!你成日飛!

    回覆刪除
  3. 你真係可以去到邊都諗住食既?!

    佩服!

    回覆刪除
  4. 果個馬術我都有過去睇既念頭, 不過閃過就冇喇, 我老公一定唔會睇... 同埋有時間都有好多野排先過佢去做/去睇/去食... 時間太少想玩/睇既太多...

    回覆刪除
  5. 喂帶埋我呀嘛!你又話我係細路?XD

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你真係可以去到邊都諗住食既?!

    佩服!


    咁隻歌名係咁叫呀嘛。有乜辦法呢?

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    果個馬術我都有過去睇既念頭, 不過閃過就冇喇, 我老公一定唔會睇... 同埋有時間都有好多野排先過佢去做/去睇/去食... 時間太少想玩/睇既太多...


    我都係咁話。有埋細佬仲少時間!不過可以同佢玩都幾好呀。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    喂帶埋我呀嘛!你又話我係細路?XD


    好呀!第二時 Jayson 去得就預埋妳啦!

    回覆刪除
  9. 免治牛肉...

    係點樣的一首曲?

    熱鬧的??

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy : 免治牛肉...係點樣的一首曲?熱鬧的??
    我會話激情囉。Youtube 有哩隻歌呀:http://youtube.com/watch?v=TC7atOt4Ce4 

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    咁隻歌名係咁叫呀嘛。有乜辦法呢?
    真架?!

    我以為你講笑添~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    真架?!

    我以為你講笑添~~


    我係唔識講笑㗎!嘻嘻嘻嘻…

    回覆刪除