2008年3月24日

節瓜俠勇闖實驗室

「媽媽,咁早叫我起身做乜呀?我仲瞓緊回籠覺喎…」

「媽媽要返實驗室呀。有人㩒咗緊急掣!」

「入實驗室㩒緊急掣?」


昨天一早,Jayson 媽被召返實驗室,我和 Jayson 臨急臨忙只好一起同行。

「阿仔您睇,哩到啲𨋢係唔俾米奇同米妮坐㗎。」


「爸爸,您又玩我啦。米奇同米妮嚟哩到做乜喎?」

「俾人做實驗囉。嘩哈哈哈哈…」

「嗚嗚… 媽媽!」

原本以為可以帶 Jayson 參觀一下媽媽的工作室。但因為實驗室正在裝修,有很強烈的天拿水味。所以只好留有 Seminar Room 休息。


「節瓜俠,今日仲諗住俾您見識一下,爸爸侵略地球嘅後援會,可惜您冇機會啦。哩到有 H5N1、SARS。問您怕未?」

「爸爸,您估您過到媽媽嗰關咩?」

「…」

媽媽以極速處理完緊急的情況之後,Jayson 便開始肚餓。平時媽媽也是在這個 Seminar Room 吃午飯,Jayson 這天也可以在此大喝一餐!


「飽飽…」



~ Lindberg

24 則留言:

  1. 公關Patsy上午8:00

    嘩~

    原來JAYSON媽係研製及控制病毒的!!

    唔通KIDAD真係計劃侵略地球?? (驚驚!!)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    嘩~

    原來JAYSON媽係研製及控制病毒的!!

    唔通KIDAD真係計劃侵略地球?? (驚驚!!)


    嘩哈哈!嘩哈哈哈!嘩哈哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :嘩~原來JAYSON媽係研製及控制病毒的!!唔通KIDAD真係計劃侵略地球?? (驚驚!!)
    嘩哈哈!嘩哈哈哈!嘩哈哈哈哈!
    好驚啊!!!

    變態的KIDAD啊~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    好驚啊!!!

    變態的KIDAD啊~


    唔係要節瓜俠做乜呀?

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    起初我都唔明你講乜。但經 Jayson 指點之後… 你個衰叔叔呀!

    回覆刪除
  6. Lindberg :

    Todd :
    起初我都唔明你講乜。但經 Jayson 指點之後… 你個衰叔叔呀!
    係指個頭又大又圓??

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    係指個頭又大又圓??


    畫公仔唔洗畫出腸呀?阿托叔叔正衰人!

    回覆刪除
  8. Lindberg :

    Patsy :係指個頭又大又圓??
    畫公仔唔洗畫出腸呀?阿托叔叔正衰人!
    我覺得好似月餅啊!! 呵呵~
    今日天氣咁好

    你有無帶JAYSON仔去公園玩啊??

    我今日去了濕地公園啊!

    又去影相啊!!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我覺得好似月餅啊!! 呵呵~

    今日天氣咁好

    你有無帶JAYSON仔去公園玩啊??

    我今日去了濕地公園啊!

    又去影相啊!!


    我地今日都有出街。遲啲再放相出嚟。
    妳就開心啦。我都未去過濕地公園呀!

    回覆刪除
  10. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :我覺得好似月餅啊!! 呵呵~今日天氣咁好你有無帶JAYSON仔去公園玩啊??我今日去了濕地公園啊!又去影相啊!!
    我地今日都有出街。遲啲再放相出嚟。

    妳就開心啦。我都未去過濕地公園呀!
    去囉~ 去囉~

    有冷氣~ 有貝貝~ 有展覽睇~

    又有花花 有魚魚...

    連戶外都有蛇皮脫睇~

    啱KIDAD帶再D大的JAYSON去~

    有PARKING添!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    去囉~ 去囉~

    有冷氣~ 有貝貝~ 有展覽睇~

    又有花花 有魚魚...

    連戶外都有蛇皮脫睇~

    啱KIDAD帶再D大的JAYSON去~

    有PARKING添!


    有蛇蛇脫衣表演?!細路仔睇唔睇得呀?

    回覆刪除
  12. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :去囉~ 去囉~有冷氣~ 有貝貝~ 有展覽睇~又有花花 有魚魚...連戶外都有蛇皮脫睇~啱KIDAD帶再D大的JAYSON去~有PARKING添!
    有蛇蛇脫衣表演?!細路仔睇唔睇得呀?
    係有蛇脫咗果層"e"咋~

    你個腦袋d乜o架~

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    係有蛇脫咗果層"e"咋~

    你個腦袋d乜o架~


    哈哈哈!講笑咋嘛!

    回覆刪除
  14. Small Water上午8:00

    坐了這𨋢多時,沒有看到「明德格物」,可能要醫學大樓的方有,真不好意思。 証明我是看地下走路的。哈哈! 為保Jayson媽,我提意不把那張相放上去較好。^_^

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    坐了這𨋢多時,沒有看到「明德格物」,可能要醫學大樓的方有,真不好意思。 証明我是看地下走路的。哈哈! 為保Jayson媽,我提意不把那張相放上去較好。^_^


    哈哈!唔緊要!

    回覆刪除
  16. wingwing上午8:00

    咦..原來係.....

    咁咪要轉車啦 ! 位置我覺得唔方便啊 !

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    咦..原來係.....

    咁咪要轉車啦 ! 位置我覺得唔方便啊 !


    為兩餐,冇計啦!

    回覆刪除
  18. 著住衫d節瓜都若隱若現...(~.~)

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    著住衫d節瓜都若隱若現...(~.~)


    係唔係好想食呢?

    回覆刪除
  20. 嘩~ jayson媽原來咁勁架~

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    嘩~ jayson媽原來咁勁架~


    勁咩呀?識得㩒緊急掣?

    回覆刪除
  22. Lindberg : 勁咩呀?識得㩒緊急掣?
    總之就勁喇!!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    總之就勁喇!!


    咁… 我轉告佢知啦… 哈!

    回覆刪除
  24. Lindberg :

    咁… 我轉告佢知啦… 哈!
    唔該晒~ 哈哈~

    回覆刪除