2008年3月19日

加入幼稚園的舊生會

今日同事叫我好去報定 Playgroup,因為「嗰間」幼稚園大約要排九個月隊。之後 Fred 哥再嚇一嚇我,話佢朋友個細路,三個月大就報咗啦。心諗:「唔係呀嘛?救命…」

其實我都有諗過俾阿仔去同其他小朋友玩下。只不過咁早未有心理準備。跟住同事知我係嗰間幼稚園嘅舊生,於是叫我入埋佢個舊生會先。幼稚園都有舊生會,真係講都唔信。

想當年,阿媽話哩間幼稚園已經好難入。佢帶我去面試,我就乜都唔識。俾條香蕉我,我走去食咗佢… 好彩阿媽個朋友識得個校長,唔係我就實冇書讀啦。

細個啲野有好多都已經唔係好記得。不過幼稚園有幾件事,到依家都好記得。例如:
  • 老師要我地拍手打拍子,我永遠都會打錯,之後俾人鬧。
  • 有個肥妹仔好鐘意同我玩。佢仲住喺我對面樓嘅同一層,所以我地一開窗就可以傾計。不過讀完幼稚園之後,佢就搬走咗啦。
  • 有啲日子可以帶自己鐘意嘅玩具返去同人玩,不過大家又唔會同其他人分享自己嘅玩具喎。
  • 有次考試唔敢舉手去廁所,之後就…
我相信阿仔到時一定醒過我好多。

「當然啦,爸爸!」




~ Lindberg


P.S. 頭先坐的士返屋企,見隔離小巴上有個靚女對住我笑!正當我感到面紅之時,係睇真啲,原來係對住我大髀上嘅 Jayson 笑… 輸俾阿仔,心服口服呀…

29 則留言:

  1. 公關Patsy上午8:00

    我的幼稚園記憶係:

    (1) 老師鍾意用膠紙係我地d嘩鬼的咀仔貼一個大"x"

    (2) 俾隔離個男仔將一支鉛筆頭插咗入左手姆指 都宜家仲可以清理睇到

    (3) 樓下的海味舖的味道 (當時係西環海味街返學)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我的幼稚園記憶係:

    (1) 老師鍾意用膠紙係我地d嘩鬼的咀仔貼一個大"x"

    (2) 俾隔離個男仔將一支鉛筆頭插咗入左手姆指 都宜家仲可以清理睇到

    (3) 樓下的海味舖的味道 (當時係西環海味街返學)


    (1) 唔係呀嘛?!

    (2) 唔係呀嘛?!?!(好鬼痛…)

    (3) 好彩妳唔係貓,如果係,妳咪唔洗上堂?哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :我的幼稚園記憶係:(1) 老師鍾意用膠紙係我地d嘩鬼的咀仔貼一個大"x"(2) 俾隔離個男仔將一支鉛筆頭插咗入左手姆指 都宜家仲可以清理睇到(3) 樓下的海味舖的味道 (當時係西環海味街返學)
    (1) 唔係呀嘛?!(2) 唔係呀嘛?!?!(好鬼痛…)(3) 好彩妳唔係貓,如果係,妳咪唔洗上堂?哈哈哈…
    (1)&(2) 就係囉~ 珍珠都無咁真!!

    (3) 邊個話我唔係貓~ 喵 (牙痕想咬節瓜!!呵呵!!)

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    (1)&(2) 就係囉~ 珍珠都無咁真!!

    (3) 邊個話我唔係貓~ 喵 (牙痕想咬節瓜!!呵呵!!)


    我未見過貓會食節瓜喎…

    回覆刪除
  5. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    公關Patsy :(1)&(2) 就係囉~ 珍珠都無咁真!!(3) 邊個話我唔係貓~ 喵 (牙痕想咬節瓜!!呵呵!!)
    我未見過貓會食節瓜喎…
    此節瓜不同彼節瓜

    你家的節瓜俠有蝦餃面~

    好肉地!! (流口水ING)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    此節瓜不同彼節瓜

    你家的節瓜俠有蝦餃面~

    好肉地!! (流口水ING)


    「媽媽,救命呀!有人要食我呀!」

    回覆刪除
  7. 我只記得,有個冷係自以為我會同佢青梅竹馬的玩伴天天跟住我上學放學吃飯,而且更向班上宣佈一些未經証實的宣言!令年紀少少的我就背上第一個不白之冤!上年佢仲做左議員..shit

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    我只記得,有個冷係自以為我會同佢青梅竹馬的玩伴天天跟住我上學放學吃飯,而且更向班上宣佈一些未經証實的宣言!令年紀少少的我就背上第一個不白之冤!上年佢仲做左議員..shit


    咁厚顏都得?!我可以想象到係一個點樣嘅議員。唉…

    回覆刪除
  9. 公關Patsy上午8:00

    Lindbergh : 「媽媽,救命呀!有人要食我呀!」



    喂喂喂~

    你剛才先話我係貓~

    我唔係人啊!!

    呵呵!!!

    回覆刪除
  10. 櫻杏子上午8:00

    幼稚園都有舊生會,厲害厲害,失敬失敬!
    我都想俾茄茄玩PLAYGROUP, 但係就冇諗過要早9個月咁多去排隊 @@"
    希望新界呢邊情況會好D =.=""

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    喂喂喂~

    你剛才先話我係貓~

    我唔係人啊!!

    呵呵!!!


    「媽媽,救命呀!有個人扮貓要食我呀!」
    「扮豬食老虎」我有聽過,原來仲有「扮貓食節瓜」!厲害厲害…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    幼稚園都有舊生會,厲害厲害,失敬失敬!

    我都想俾茄茄玩PLAYGROUP, 但係就冇諗過要早9個月咁多去排隊 @@"

    希望新界呢邊情況會好D =.=""


    想去咪早啲去問下囉。應該簡單打個電話就知啦。之後咪唔洗亂囉。係唔係?

    回覆刪除
  13. 三個月大就報咗?

    唔係呀化?!?!

    我都未開始做資料搜集添~
    不如你寫返篇"如何選擇Playgroup"啦...我地又可以參考下...~!~

    回覆刪除
  14. 唔係丫嘛... 而家就要報...
    我仲打算出年年頭先幫mavis搵報playgroup喎...
    講真jayson真係幾令仔得意, 如果我係街見到都會望多幾眼~ 呵呵~

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    三個月大就報咗?

    唔係呀化?!?!

    我都未開始做資料搜集添~

    不如你寫返篇"如何選擇Playgroup"啦...我地又可以參考下...~!~


    哩樣野我完全冇心得!但係我啲同學就勁誇張。睇佢地啲電郵,完全睇唔明!!!好似分晒門派咁,妳打太極,我耍肥螳螂。如果遲啲我有心得,先再同大家分享啦。

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔係丫嘛... 而家就要報...

    我仲打算出年年頭先幫mavis搵報playgroup喎...

    講真jayson真係幾令仔得意, 如果我係街見到都會望多幾眼~ 呵呵~


    我今朝 fax 咗過去啦。政策係:「報咗先算」。我報咗星期六,因為婆婆未必有能力帶佢去。不過實好多人報啦,可能都好難。唉…
    唔好讚我個仔!讚咗會變唔靚㗎!

    回覆刪除
  17. Lindberg : 我今朝 fax 咗過去啦。政策係:「報咗先算」。我報咗星期六,因為婆婆未必有能力帶佢去。不過實好多人報啦,可能都好難。唉…

    唔好讚我個仔!讚咗會變唔靚㗎!
    唔係咁迷信丫...!? 嘻嘻~~~ 咁jayson好鬼醜樣!!! 哇哈哈~~~
    報左先算都好既... 咁我... 返去諗下先... 你4個幾月都報左...
    同我之前聽見朋友個朋友個bb2個月大已經報定tomlee既三歲音樂班既消息一樣咁驚嚇...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔係咁迷信丫...!? 嘻嘻~~~ 咁jayson好鬼醜樣!!! 哇哈哈~~~

    報左先算都好既... 咁我... 返去諗下先... 你4個幾月都報左...

    同我之前聽見朋友個朋友個bb2個月大已經報定tomlee既三歲音樂班既消息一樣咁驚嚇...


    唔係呀化?!兩個月大就報定三歲嘅音樂班?!OMG!!!(滴汗中…)阿仔,今晚我教您吹喇叭!吹唔到冇奶食!

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    唔係呀化?!兩個月大就報定三歲嘅音樂班?!OMG!!!(滴汗中…)阿仔,今晚我教您吹喇叭!吹唔到冇奶食!
    OMG呢... 我地d仔女競爭好大, 哩一兩年超勁多bb出世。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    OMG呢... 我地d仔女競爭好大, 哩一兩年超勁多bb出世。


    唉… 冇計啦!不過只要佢可以開開心心,已經好好啦。

    回覆刪除
  21. Lindberg :唉… 冇計啦!不過只要佢可以開開心心,已經好好啦。
    希望喇~

    回覆刪除
  22. 咁巴閉?? 邊間呀?

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    咁巴閉?? 邊間呀?


    咪就係喺香港島,銅鑼灣起家嗰間囉!

    回覆刪除
  24. 係呀, 我就係低估左, 成11個月先幫chloe報kornhill 果間, 仲要選sat wor, 比人吋話我咁遲仲要選sat, 起碼等半年呀, 等得來都夠時間讀pre nursery, 不過我宜家去左第二間playgroup la, 不過超貴...

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    係呀, 我就係低估左, 成11個月先幫chloe報kornhill 果間, 仲要選sat wor, 比人吋話我咁遲仲要選sat, 起碼等半年呀, 等得來都夠時間讀pre nursery, 不過我宜家去左第二間playgroup la, 不過超貴...


    希望到阿仔一歲左右就有得讀啦。
    依家去咗邊呀?

    回覆刪除
  26. kinderu 呀, 不過4月頭會去試另一間, 都係cwb, kinderu 加價, $300 55 mins 大貴la!!!
    Lindberg :

    wanda :係呀, 我就係低估左, 成11個月先幫chloe報kornhill 果間, 仲要選sat wor, 比人吋話我咁遲仲要選sat, 起碼等半年呀, 等得來都夠時間讀pre nursery, 不過我宜家去左第二間playgroup la, 不過超貴...
    希望到阿仔一歲左右就有得讀啦。

    依家去咗邊呀?

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    kinderu 呀, 不過4月頭會去試另一間, 都係cwb, kinderu 加價, $300 55 mins 大貴la!!!


    聽過!咁貴值唔值呢?

    回覆刪除
  28. 我無去過其他playgroup所以無比較, 不過佢地係請外籍老師(金髮)同操純正北京音國語老師上課, 所以貴都係正常, 加上校舍整潔, 如果唔係加價我地都ok, 但係佢賣d教材(可以唔買)我就覺得掠水, 但好似其他地方無得賣.
    Lindberg :

    wanda :kinderu 呀, 不過4月頭會去試另一間, 都係cwb, kinderu 加價, $300 55 mins 大貴la!!!
    聽過!咁貴值唔值呢?

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    我無去過其他playgroup所以無比較, 不過佢地係請外籍老師(金髮)同操純正北京音國語老師上課, 所以貴都係正常, 加上校舍整潔, 如果唔係加價我地都ok, 但係佢賣d教材(可以唔買)我就覺得掠水, 但好似其他地方無得賣.


    唔知到阿仔上堂時會點呢。希望及時收佢啦。

    回覆刪除