2008年3月21日

直擊吞拿魚解體秀

據說鰂魚涌有間日本餐廳,每個月都會買條吞拿魚即場劏俾啲人客睇。劏完就當然會食啦!咁啱最近有啲特別日子可以慶祝,兩個人就走嚟試下。
伊藤酒菜處
Ito San
地址 : 鰂魚涌華蘭路25號大昌行商業中心G01地下
電話 : 2803 1803



一入門口,一條龐然巨物已經放在眼前。成條吞拿魚放係張壽司吧檯上,起初以為食黃鰭吞拿魚,但邊到有咁大條嘅黃鰭呀?問過先知原來係藍鰭。發達!


店鋪唔係好大,唔計吧檯,24 個位左右。我地坐低之後,時間都尚早。要七點過後人差不多齊先會開始。 我話同睇演唱會差不多。等待之際,就先食個前菜。


有四樣野,由左至右,燒響螺(有啲苦)、唔知乜野菜(滑潺潺,正合我意)、日本蠶豆(好味)、同埋三文魚芝士卷(放咗啲香草,好味)。

之後,師傅就開始表演啦!所有人都行出去吧檯睇野。行近咗,可以聞到少少嘅血腥味。好緊張呀!

師傅首先介下條魚,同埋一陣邊部份會點整。條魚來自日本九洲,重 66 千克。後來有人問條魚幾多錢。師傅話要港幣九萬大元!厲害呀!


整個過程都幾血腥。睇完差啲想轉行食齋。咁大條魚,我暗地裡話要幫條魚超渡一下先好食。


師傅三兩下手勢就切開晒條魚。嘩!好大塊 おとろ(大吞拿魚腩)呀!


當劏得七七八八,客人就開始埋位等食啦。


先嚟當然就係刺身啦!有 おとろ(大吞拿魚腩)同埋 中とろ(中吞拿魚腩)刺身!嘩…


先食 中とろ(中吞拿魚腩)。鮮味到完全唔識講。魚味好重,非常彈牙,無筋無渣。去日本都唔記得有冇食過咁好味嘅吞拿魚。

跟住食 おとろ(大吞拿魚腩)。油到呢… 救命!雖然有筋,不過塊魚肉嘅脂肪,俾口中嘅體溫慢慢溶解而釋放。越咬越香,非常好味!


食完收碟之時,侍應問洗唔洗添食。害羞的我,心諗冇理由有得免費添食,怕要收錢,於是簡單話唔洗就算啦。但原來真係有咁大隻蛤乸隨街跳!後面張檯問,原來真係免費添食!因為第二道菜已上,所以我地諗住食完先再問佢攞。

第二道菜係燒魚鮫。 即係兩邊魚鰭舊骨。一樣勁油!燒完都仲有咁多油,所以有醋汁同蘿蔔蓉俾我地點嚟食。不過一口仍然都係充滿魚油。我睇我有排都唔洗食深海魚油 Omega-3 啦。


食完魚鮫,就叫佢攞多四件 中とろ(中吞拿魚腩)嚟。真係勁好味!不過之後好後悔,因為仲有好多野食!


吞拿魚碎他他。西式做法,麵包有一陣好香嘅香草油味。洋蔥唔辣,仲好甜添!


跟住呢碟就勁啦。通常食魚,最矜貴就係粒面珠燈。吞拿魚面珠燈刺身真係諗都冇諗過。質地好得意,非常彈牙,不過好多幼筋,勁攝牙罅。


然後係燒茄子。上面有吞拿魚、菠蘿、蘑菇、芝士。雖然冇乜特別,不過我覺得隻茄子都好甜,幾好味。


食到哩到,其實已經好飽。魚油充斥咗每一個細胞,整個人非常呆滯…
但係重頭戲依家先上演:汁煮吞拿魚扒。 將吞拿魚煎到好香之後,用醬汁去煮。除咗啖啖肉之外,真係非常之好味!雖然都已經飽到嘔,我都完成我自己嗰份。


仲未完!我地可以選擇吞拿魚壽司或者蔥碎吞拿魚飯。壽司啲飯有啲乾,不過塊赤身就好好味。個蔥碎吞拿魚飯非常好味。個肚明明就爆,都全部食晒!


今次真係最後啦。甜品:芝麻雪榚。 好香好滑…


食後感: 餐廳細細間,兩個侍應服務得好好。但我相信我地有排都唔會食吞拿魚。亦都可能係哩個原因,師傅話表演埋下個月一次就唔玩(住)。玩得多,大家都厭啦,而且一條魚咁大條,我地食完之後肯定會賣好多日。一個唔好彩,冇人食就蝕埋!不過可以食到一餐咁新鮮嘅吞拿魚,真係勁開心!

有得食,有得睇,每位 $880。價錢都算合理。如果有興趣,就要快啲打電話去留檯啦!下一次好似係 4 月 25 日,已經有七八個訂檯啦!



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 好正呀!!!!!!點解要唔玩(住)呀?我想結婚週年記念去食呀.....

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    好正呀!!!!!!點解要唔玩(住)呀?我想結婚週年記念去食呀.....


    辛苦呱… 而且我都覺得未必咁易做。條魚成九萬個大洋喎!

    回覆刪除
  3. 係咪就係好似上次睇電視話投果條大魚咁呀?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係咪就係好似上次睇電視話投果條大魚咁呀?


    冇咁大!哩條六十六公斤,九萬個大洋。人地嗰條四十三萬,二百五十公斤呀!

    回覆刪除
  5. 今日先番睇上個月果本《飲食男女》

    介紹佢地劏黃鰭同佢地的吞拿魚壽司飯~

    好肚餓啊!!!

    回覆刪除
  6. 嘩!你呢個生日飯超豪華呀!恨死我喇!
    仲有,Happy Birthday!

    回覆刪除
  7. I can see you're finally using iMovie '08... BTW, happy bday!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    今日先番睇上個月果本《飲食男女》

    介紹佢地劏黃鰭同佢地的吞拿魚壽司飯~

    好肚餓啊!!!


    我就係睇咗本書先以為係食黃鰭,點知係藍鰭。發達!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    嘩!你呢個生日飯超豪華呀!恨死我喇!

    仲有,Happy Birthday!


    豪華係有代價嘅。除咗銀包乾咗塘之外,個胃仲差啲頂唔順。唉…
    Thank you!!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    I can see you're finally using iMovie '08... BTW, happy bday!


    唔係你講我真係唔知咁方便。依家我記得啦。我真係未試過喺 iMac 開 iMovie 呀!Thank you!

    回覆刪除
  11. 嘩...真係一個相當吸引既介紹

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩...真係一個相當吸引既介紹


    埋單成差不多二千蚊,當然要寫盡佢啦!哈!

    回覆刪除