2008年3月12日

改名進行中

我個 blog 個名終於改好。多謝阿托同其他朋友嘅似意見!個名好啱我(一樣咁低能)。

為咗個名,個版面都要改一改,以迎合其意思。希望到時可以俾到啲新鮮感大家。可惜我唔識畫公仔,上面條 banner 都唔知點算,所以可能都要啲時間先可以完成。希望唔會無了期啦… 嘩哈哈哈…

近排俾兩個人「清洗」我個 blog。有好多留言,我亦都一一回覆。好感激佢地,因為俾咗個機會我睇番以前啲野。希望可以一直寫落去,第二時俾個仔笑下都好。哈哈…


~ Lindberg


P.S. 前幾日攞番婆婆部相機入面啲相。原來 Jayson 同表姐有張咁爆笑嘅相。對耳仔係表姐嘅。不過我都唔知係貓定係老鼠。笑死我…


29 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    KAKAKAKA!!!!!!!
    Jayson 呢一身geh造型,實在可以讓婆婆問鼎奧斯卡最佳服裝指導!難得Jayson仔都樂在其中呢!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    KAKAKAKA!!!!!!!

    Jayson 呢一身geh造型,實在可以讓婆婆問鼎奧斯卡最佳服裝指導!難得Jayson仔都樂在其中呢!


    我真係頂唔順。笑死我!

    回覆刪除
  3. 會唔會係斑馬mix老鼠mix貓呢?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    會唔會係斑馬mix老鼠mix貓呢?


    我知啦!應該係白老虎!哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩嘩嘩~

    jayson猫女郎上身呀!!

    好誘人呀!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩嘩嘩嘩嘩~

    jayson猫女郎上身呀!!

    好誘人呀!!!


    我啋!唔要做女仔呀!

    回覆刪除
  7. 嘩..這幅相真係好難得可以捕捉得咁正, 咁岩2位小朋友望住鏡頭笑..超正超可愛

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩..這幅相真係好難得可以捕捉得咁正, 咁岩2位小朋友望住鏡頭笑..超正超可愛


    婆婆勁囉!

    回覆刪除
  9. jayson 實在太攬笑:D

    回覆刪除
  10. Lindberg :

    我啋!唔要做女仔呀!
    男生女相先好呀!~!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    elma :

    jayson 實在太攬笑:D


    嘩!稀客喎!見到妳都留言真好。證實 Jayson 真係好攪笑。哈哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lindberg :

    我啋!唔要做女仔呀!

    男生女相先好呀!~!


    咁又係喎。總之唔好變乸型就得啦。哈!

    回覆刪除
  13. jayson小朋友呢身做型,完全顯露出好深層的後現代..(下刪千字註解) 百老匯舞台劇打扮! Lindberg 想做星爸嗎

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    jayson小朋友呢身做型,完全顯露出好深層的後現代..(下刪千字註解) 百老匯舞台劇打扮! Lindberg 想做星爸嗎


    唔好傻啦。阿仔可以健健康康我已經好滿足。當然如果佢可以統治埋地球,我都會好安慰… 嘻…

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    小勒 :jayson小朋友呢身做型,完全顯露出好深層的後現代..(下刪千字註解) 百老匯舞台劇打扮! Lindberg 想做星爸嗎
    唔好傻啦。阿仔可以健健康康我已經好滿足。當然如果佢可以統治埋地球,我都會好安慰… 嘻…哈哈~好天真的爸爸~

    回覆刪除
  16. 你外母真係無得頂! 勁!

    回覆刪除
  17.  唔好分散注意力喎, 你個blog改左咩名姐?  下? 講黎聽下先喇喂, 哈哈~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    唔好分散注意力喎, 你個blog改左咩名姐? 下? 講黎聽下先喇喂, 哈哈~


    今次真係勁喇… 遲啲妳咪知囉!俾啲時間我!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    你外母真係無得頂! 勁!


    佢真係好錫個孫㗎。好彩阿仔都氹到婆婆開心,唔係就冇人湊佢啦!

    回覆刪除
  20. Lindberg :

    今次真係勁喇… 遲啲妳咪知囉!俾啲時間我!
    係咪果d蝦餃燒賣節瓜西瓜果d呀?!

    回覆刪除
  21. 細姨姨上午8:00

    Jayson仔呢張相超可愛呀...

    佢好似一隻肥貓呀

    阿公同阿婆幫Jayson仔影到呢張相...真係超正呀...

    Jayson仔俾阿婆帶左對貓耳仔仲笑得咁開心...超得意呀...

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係咪果d蝦餃燒賣節瓜西瓜果d呀?!


    勁過晒!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    細姨姨 :

    Jayson仔呢張相超可愛呀...

    佢好似一隻肥貓呀

    阿公同阿婆幫Jayson仔影到呢張相...真係超正呀...

    Jayson仔俾阿婆帶左對貓耳仔仲笑得咁開心...超得意呀...


    見佢氹得公公婆婆咁開心,我地都好開心。

    回覆刪除
  24. Jayson的頭好似比表姐的頭仲中bor~

    不愧是大頭老豆同媽咪的愛情結晶~

    呵呵~

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    Jayson的頭好似比表姐的頭仲中bor~

    不愧是大頭老豆同媽咪的愛情結晶~

    呵呵~


    哈哈哈!係佢坐前咗小小啫!我地幫佢度過,中等啦。

    回覆刪除
  26. Lindberg : 佢真係好錫個孫㗎。好彩阿仔都氹到婆婆開心,唔係就冇人湊佢啦!


    哦, 就算jayson唔氹婆婆, 婆婆都會錫佢既。

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    哦, 就算jayson唔氹婆婆, 婆婆都會錫佢既。


    氹到就好似冇咁辛苦呀嘛。嘻…

    回覆刪除
  28. wingwing上午8:00

    唔知係jayson 大隻or 表姐仔細粒, 覺得表姐仔一定抱唔郁jayson 咁呀 !

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    唔知係jayson 大隻or 表姐仔細粒, 覺得表姐仔一定抱唔郁jayson 咁呀 !


    其實係坐前咗。阿仔唔係真係咁大件㗎!

    回覆刪除