2008年3月15日

影花花

今日一早約咗五個朋友一齊去花展影花。見有陽光,又專登早啲出門,應該可以影到啲靚相。應該…



雖然九點左右已經去到,人都係好多!相機仲多!都唔知係花展,定係相機展。我地六個人都唔弱,有 D3、D300 x 3、40D x 2、20D x 1、GX100、Dopod、XTC…、小黑、小白等等。機多過人。哈哈哈!


今次個主題係太陽菊。我地四周圍問人:「太陽菊呢?」啊!謝咗… 明白…


開展第二日已經有啲花謝咗。不過其實都仲有唔少太陽菊,不過好似都係做陪襯嘅角色。反而前幾年嘅主題,如鬱金香、三色菫都重有啲睇頭。







幾時阿仔會好似佢咁呢?



點都要影番一幅太陽菊!如果唔係,攞番幾年前影啲相出嚟咪得囉!哈!





~ Lindberg

20 則留言:

  1. 視嚟我到唔洗去花展啦~

    花都開始謝囉~

    人地最快都要星期三先去到...

    我唔想影謝花

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    視嚟我到唔洗去花展啦~

    花都開始謝囉~

    人地最快都要星期三先去到...

    我唔想影謝花


    唔知佢會唔會換啲血呢…

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg~

    我的新文章係特意寫給你的~

    呵呵!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    Lindberg~

    我的新文章係特意寫給你的~

    呵呵!!!


    終於俾我地等到啦!等到頸都斷呀!

    回覆刪除
  5. 公關Patsy上午8:00

    Lindbergh兄...

    就係因為為了慰藉你地的掛念

    所以特別將藍藍的電眼影得更電...
    還有...

    可不可以將引用的原始碼給我

    因為我係公司唔可以用引用嚟回覆留言

    好無癒...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    Lindbergh兄...

    就係因為為了慰藉你地的掛念

    所以特別將藍藍的電眼影得更電...

    還有...

    可不可以將引用的原始碼給我

    因為我係公司唔可以用引用嚟回覆留言

    好無癒...


    認係細佬得唔得呀?嘻…
    電死晒啦!一陣阿妹醒咗叫佢睇下先。哈!
    乜野係《引用的原始碼》?唔識喎…

    回覆刪除
  7. Lindberg :

    認係細佬得唔得呀?嘻…

    電死晒啦!一陣阿妹醒咗叫佢睇下先。哈!

    乜野係《引用的原始碼》?唔識喎…
    你明明係大過我

    唔好扮細!!!

    原始碼 = 火星文即係呢D字→

    又或者我係度講緊金星文

    所以你唔明囉...

    回覆刪除
  8. 哦~~~

    你又劈低jayson自己去街!~!~!~!~

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    Lindberg :

    認係細佬得唔得呀?嘻…

    電死晒啦!一陣阿妹醒咗叫佢睇下先。哈!

    乜野係《引用的原始碼》?唔識喎…

    你明明係大過我

    唔好扮細!!!

    原始碼 = 火星文即係呢D字→

    又或者我係度講緊金星文

    所以你唔明囉...


    死啦。我唔識金星文添… 等我去理解下先!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 哦~~~你又劈低jayson自己去街!~!~!~!~乜「又又」聲咁難聽呀?我喺一餐同一餐奶之間蹦蹦聲「蛇」去㗎!都不知幾頻撲呀!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    乜「又又」聲咁難聽呀?我喺一餐同一餐奶之間蹦蹦聲「蛇」去㗎!都不知幾頻撲呀!


    嘩卡卡卡卡卡~~

    講下笑啫...我諗你其實都不知幾想同埋jayson去啦...!~!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    嘩卡卡卡卡卡~~

    講下笑啫...我諗你其實都不知幾想同埋jayson去啦...!~!


    係呀!我都不知幾想呀!等佢識行先啦…

    回覆刪除
  13. 嘩..原來我都想去架, 不過連主題花都謝左真係唔係好想去啦...我今個星期都用朋友新買既d60出去影吓想.

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩..原來我都想去架, 不過連主題花都謝左真係唔係好想去啦...我今個星期都用朋友新買既d60出去影吓想.


    我專登影啲謝咗嘅嚟俾大家睇下啫。都仲有啲靚嘅。嘻嘻…

    回覆刪除
  15. 你真係勁, 咁都有時間去影花... 做咩唔帶埋jayson同jayson媽去姐?!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    你真係勁, 咁都有時間去影花... 做咩唔帶埋jayson同jayson媽去姐?!


    我係冒住「生命危險」去㗎!
    人山人海咁多人,費時帶啦!等大個啲先啦。

    回覆刪除
  17. wingwing上午8:00

    我就好少去這些地方呀 !

    咦 ! 底色轉了喎 !

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我就好少去這些地方呀 !

    咦 ! 底色轉了喎 !


    仲改緊。未改完!

    回覆刪除
  19. 公關Patsy上午8:00

    我今日去咗花展影花花

    今次算係比以前拍得好一D啦

    但係都想你俾一下意見!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    我今日去咗花展影花花

    今次算係比以前拍得好一D啦

    但係都想你俾一下意見!


    意見就唔好講。大家觀賞一下啦。立即去睇!

    回覆刪除